کد خبر: ۱۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سرویس جدیدی برای بازی‌های ویدئویی کلاسیک در راه است که با اتصال به سرویس ترجمه گوگل و سرویس‌های مشابه امکان ترجمه نوشته‌ها و گفته‌های درون بازی‌ها را برای کاربران غیر هم‌زبان فراهم می‌کند.
به نقل از انگجت، بسیاری از بازی‌های ویدیویی کلاسیک فقط با یک زبان در دسترس هستند و لذت بردن از آنها بدون صدا نیز دشوار است، مگر اینکه آن زبان را بلد باشید تا بتوانید ترجمه کنید. اما اکنون تنها به یک نرم افزار مناسب احتیاج دارید تا ترجمه را به شکل زیرنویس برای شما نشان دهد.

اکنون نسخه 1.7.8 از بازی RetroArch با یک ویژگی هوش مصنوعی معرفی شده است که با استفاده از فناوری یادگیری ماشین به ترجمه متون بازی به زبان مورد نظر کاربران می‌پردازد.

این سرویس به سرویس‌هایی مانند مترجم گوگل متصل است تا متن روی صفحه را شناسایی کرده و آن را به صورت زیرنویس ترجمه کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند بازی‌هایی را که قبلا زبان آن را نمی‌فهمیدند و بازی کاربر را تحت تاثیر قرار می‌داد، بهتر بازی کنند.

البته این سرویس هنوز خیلی پیشرفته نیست و ترجمه‌ها به اندازه ترجمه گوگل و سایر خدمات مشابه ارائه می‌شوند. به این معنی که بدون غلط‌های گرامری نیستند.

با این وجود این سرویس می‌تواند بسیار مفید باشد و می‌تواند به توسعه دهندگان نشان دهد که چگونه بازی‌های کلاسیک را به مخاطبان گسترده‌تری ارائه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: