کد خبر: ۱۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: اردبیل امروز با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین استان کشور است. اهواز نیز دیروز با دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد گرم ترین شهر ایران بوده‌ است.
فریبا گودرزی روز پنجشنبه اظهار داشت: در بخش هایی از استان‌های اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و بخشی از آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات هرمزگان بعدازظهر امروز رشد ابر و بارش پراکنده باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: در دو روز آینده سواحل دریای خزر، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد را تجربه خواهد کرد.

گودرزی افزود: طی این مدت دریای خزر به خصوص سواحل غربی، مواج و متلاطم است. طی سه روز آینده، در شهرهای شرق و جنوب شرقی مانند خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل شاهد وزش بادهای شدید، همراه با گرد و غبار خواهیم بود. این وضعیت با شدت کمتر در یزد، اصفهان، جنوب سمنان، تهران، قم و استان مرکزی دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آتی با جریانات شمالی روی دریای خزر ضمن کاهش دما، بارندگی در سواحل دریای خزر، استان اردبیل، برخی از مناطق شمال غرب کشور و دامنه های البرز غربی آغاز می شود که بارش در سواحل خزر به نسبت شدید است.

این کارشناس اظهار داشت: خلیج فارس و دریای عمان امروز و فردا مواج است. تهران کمی نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است و ۳۷.۲۵ درجه سانتی گراد نوسانات دمایی این شهر است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: