کد خبر: ۱۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل موسسه خانه کتاب به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز را به فعالان رسانه‌ای، استادان این عرصه، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها در حوزه‌ فرهنگ و کتاب تبریک گفت.
 به گزارش قلم نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در متن پیام نیکنام حسینی‌پور به مناسبت روز خبرنگار آمده است: «روز خبرنگار، روز  قدردانی از کوشش‌های صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و هنر بیان موجب رشد و ارتقای حوزه فعالیت خود می‌شوند.
خبرنگاران حوزه کتاب به عنوان رکن چهارم دموکراسی چشم، گوش و زبان مردم هستند که با نظارت و آگاهی‌بخشی نقشی اساسی در کیفی‌سازی برنامه‌های حوزه کتاب دارند. خبرنگاران این حوزه بازتاب‌دهنده صدای کتاب، کتابفروشان، ناشران، اهالی قلم و همه حلقه‌های نشر و چراغ هدایت و راهنمای مسئولان جهت شناسایی نقاط تاریک و نقاط ضعف این حوزه هستند.
از خبرنگاران حوزه کتاب انتظار می رود با پویایی، همه‌جانبه‌نگری، خلاقیت، جست‌وجوگری و پیگیری بسیاری از  مشکلات امروز حوزه کتاب، در راستای رفع این موانع و مشکلات قدم بردارند و امیدوارم مدیران فرهنگی بخصوص نهادهایی که با کتاب سر و کار دارند با سعه صدر بیشتری خبرنگاران این حوزه را ببینند و از نقد خودشان نهراسند، که نقد باعث ارتقا می‌شود و البته خبرنگاران عزیز نیز باید بین نقد و تخریب و انتقاد تفاوت قائل شوند و بیاید سال ۹۸ را سال نقد در همه حوزه ها، چه در ساختارها و چه در فعالیت‌ها قرار دهیم و عهد ببندیم که خبرنگاران را از پوشش اخبار حوزه‌های کتاب منع نکنیم.
از همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شایسته، فهیم، متعهد و بی‌ادعای حوزه کتاب به واسطه تلاش و همراهی‌شان با موسسه خانه کتاب صمیمانه سپاسگزارم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: