کد خبر: ۱۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۸
مرکز صنعتی‌سازی نانو فناوری درصدد است با برگزاری همایشی با عنوان "ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک" با پایان یافتن آن، یک کسب و کار فناورانه مبتنی بر نانو فناوری راه‌اندازی شود.
مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) روز یکشنبه ۲۳ تیرماه میزبان رویدادی با عنوان «ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک» است و در طی آن اقدام به دنبال ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک برای تولید محصول یا راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید در حوزه نانو است.

آیکان درصدد است با پایان یافتن این دوره آموزشی، یک کسب و کار جدید یا خلق محصول نانویی آغاز شود.

محمدجواد خلج، مدیر مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی هدف این مرکز را جذب پژوهشگران و محققان حوزه فناوری‌نانو دانست که به دنبال خلق ثروت از رشته تحصیلی و تخصص خود در حوزه فناوری نانو هستند و ادامه داد: از این رو آیکان قصد دارد برنامه مدرسه توسعه‌دهنده را در ۶ حوزه تخصصی ICAN یعنی "نانو الیاف"، "نانو کویتاسیون"، "پلاسمای سرد"، "نانو کامپوزیت‌های پلیمری"، "سنتز نانو مواد" و "نانو پوشش‌ها" پیاده‌سازی کند.

خلج با اشاره به مدرسه توسعه‌دهنده توضیح داد: مدرسه توسعه‌دهنده یک باشگاه مهارت‌افزایی است که به ارتقای مهارت‌های فنی، اقتصادی، صنعتی و حتی نگرش‌های فردی و شخصی شرکت‌کننده کمک می‌کند و به ایجاد قابلیت‌های تازه‌ای در او برای توسعه یک محصول یا راه‌اندازی کسب و کاری جدید کمک شایانی می‌کند.

مدیر ICAN درباره یکی از مزیت‌های این دوره، خاطر نشان کرد: یکی از تفاوت‌های شاخص این دوره با دوره‌های آموزشی رایج این است که ICAN برای کسانی که دوره را به پایان برسانند، موضوعات برای توسعه محصول دارد. این موضوعات برای شرکت‌کنندگان ارائه شده و آنها پروپوزالی برای این موضوعات نوشته و در نهایت بعد از ارزیابی و تأیید ICAN، همکاری میان ICAN و شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود. تجهیزات و زیرساخت‌های آیکان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود تا بتوانند از امکانات این مجموعه برای راه‌اندازی کسب‌وکاری جدید استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: