کد خبر: ۱۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مصاحبه با کارلوس رودریگز؛ ثروتمندترین گیمر 30 ساله جهان
بازی با سرشت انسان درآمیخته است، فرقی نمی‌کند که شما در چه سن و در چه برهه زمانی باشید، ما انسان‌ها نیاز به یادگرفتن، تمرین کردن و بازی داریم. اگر کمی با دقت به بازی‌ها نگاه کنید به‌خوبی متوجه می‌شوید که اکثر این بازی‌ها از زندگی ما انسان‌ها الهام گرفته‌شده است اما باکمی اغراق؛ که خود جای فکر کردن دارد. بازی‌ها باعث می‌شوند تا برای لحظه‌ای هم که شده از حباب بزرگ و عجیب زندگی بیرون بیایید و پس از یادگیری از آن لذت ببرید. البته فقط بخش تفریح بازی در جهان مدنظر نیست؛ بلکه صنعت بازی‌ها مانند الماسی می‌درخشد و در ثانیه‌ای چشم دوستداران خود را جذب خود می‌کنند. همین امر باعث شده تا گیمرهای زیادی در لیست پرتوان میلیاردهای دنیا قرار بگیرند و الماس این صنعت را در سرانگشتان‌شان بچرخانند. اگر شما هم دوست دارید پا به این دنیای درخشان بگذارید بهتر است قوی ظاهر شوید برای اینکه حریف‌های قدری پیش روی شماست.
ثروتمندترین گیمرهای جهان چه کسانی هستند؟
کارلوس رودریگز 30 ساله یکی از میلیاردرهای صنعت گیم در جهان است. او در شهر مادرید متولدشده و بنیانگذار بازی‌های G2 Esports است. البته شهرت او فقط به مادرید ختم نمی‌شود بلکه او شهرتی جهانی دارد. سبک و ایده‌های خاص او باعث شده تا او را فردی خلاق بنامند. از لیگ افسانه‌ها گرفته تا آخرین بازی‌هایش، او همیشه درخشان بوده است. او برای مدتی خود را از این صنعت پرماجرا برای ادامه تحصیلش دور کرد اما یک گیمر مانند طلافروشی است که نمی‌تواند دست از کارش بردارد و هرکجا که برود دوباره به نقطه اول برمی‌گردد. رودریگز پشت‌کاری مثال‌زدنی و انرژی فوق‌العاده‌ای در بازی کردن دارد. همین امر باعث شده تا بتواند رقباي خود را به‌راحتی آب خوردن شکست دهد. 
**
مصاحبه با کارلوس رودریگز؛ ثروتمندترین گیمر 30 ساله جهان 
کارلوس رودریگز در مصاحبه جدیدش می‌گوید بیاید برای یک‌بار هم که شده پا جای پای افراد موفق بگذارید. فرقی نمی‌کند فرد موفق 20  ساله باشد یا 50 ساله؛ مهم راه رسیدن به موفقیت اوست.  موفقیت افرادی که واقعاً در زندگی خود موفق بوده‌اند به این دلیل بوده است که نه‌فقط در زندگی خود بلکه در زندگی دیگران هم تغییر ایجاد کرده‌اند. او اشاره کرد که اگر خطر نکنید، هیچ پاداشی در انتظارتان نخواهد بود. آن‌هایی که به موفقیت واقعی دست پیدا کرده‌اند بیشتر از دیگران خطر کرده‌اند. خطر کردن یا دنیای شما را می‌سازد یا نابودتان می‌کند؛ پس بهتر است برای زندگی بهتر ریسک‌پذیر باشید و برای هر چه آرزوی آن را دارید بجنگید. مطمئن باشید به هر آنچه می‌خواهید مي‌رسید. اگر چیزی که به شما انگیزه می‌دهد چیزی بزرگ‌تر از رسیدن به مقصد و هدف‌تان باشد مطمئناً سخت‌تر، طولانی‌تر و بیشتر تلاش خواهید کرد. این حرف‌ها باعث شده تا بیشتر برای رسیدن به هدفم تلاش کنم. 
**
بهترین اتاق‌های مخصوص گیم در جهان 
تابه‌حال بهترین اتاق‌های بازی در جهان را دیده‌اید؟ شاید شما هم به‌عنوان یک گیمر یا فردی که عاشق بازی کردن است دوست داشته باشید یک اتاق کاملاً حرفه‌ای برای گیم بازی کردن داشته باشید. اما باید بگوییم که این اتاق‌ها انگشت‌شمارند و بیشتر برای گیمرهای ثروتمند ساخته ‌شده است. گیمرهايی که 24 ساعته در آن اتاق‌ها زندگی می‌کنند و ترجیح می‌دهند از روی صندلی خود باآن‌همه امکانات تکان نخورند. دوستداران گیم تمایل دارند تمامی این پلتفرم‌ها را داشته تا از بازی‌های ویدئویی نهایت لذت را کسب کنند. کسب این لذت با هزینه بالایی فراهم می‌شود و نمی‌توان با هزینه کم بیشترین لذت را کسب کرد. بسیاری تمایل دارند در دنیای بازی‌ها غرق شوند و در این میان تصمیم می‌گیرند اتاق بازی ایجاد کنند. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که عاشق این اتاق‌های خاص هستند. اما باید بگوییم که برای ساخت یک اتاق گیمینگ به خیلی از وسایل نیاز دارید که در این مطلب به‌طور مفصل ما به آن می‌پردازیم.
**
لوازم موردنیاز برای یک اتاق گیم
صندلی گیمینگ
اولین یا شاید مهم‌ترین وسیله بعد از سیستم بازی صندلی گیمینگ است؛ که معمولی نیست و باید از ویژگی‌های ارگونومیک و قابل‌توجهی برخوردار باشد. شرکت‌های سازنده این صندلی‌ها تمام امکانات و راحتی را طراحی و اجرا می‌کنند تا بتوانند موردپسند گیمرها قرار بگیرند. در این میان اگر در اتاق مخصوص بازی صندلی گیمینگی وجود نداشته باشد قطعاً نمی‌توان چنین اتاقی را مخصوص بازی دانست. این نوع صندلی‌ها ویژگی‌های لازم را برای گیمرها فراهم آورده و راحتی را تدارک می‌بینند. نرمی، انعطاف‌پذیری، طراحی ارگونومیک و برخی دیگر ازجمله ویژگی‌هایی بوده که صندلی موردنظر باید از آن برخوردار باشد.
**
 نمایشگر گیمینگ یا پروژکتور
وجود صفحه‌ نمایش یکی از ویژگی‌های مهم اتاق بازی است زیرا بدون نمایشگر نمی‌توان هیچ بازی‌اي را اجرا کرد و از آن لذت برد. بنابراین بهتر است نمایشگر یا پروژکتور گیمینگی انتخاب شود تا لذت تجربه بازی را دوچندان سازد.  این صفحه‌نمایش‌ها می‌تواند در سایزهای مختلف باشد یا از دو مانیتور کنار هم درست ‌شده باشد. از صفحه نمایشگرهای اولد گرفته تا تخت همه باید با ساختار بازی گیمینگ همخوانی داشته باشند. 
**
اسپیکرهای گیمینگ
اسپیکرها نقش کلیدی در اتاق‌های گیمینگ دارند و از این‌رو باید مدل‌های باکیفیت و قدرتمندی را انتخاب کرد. بدون صدا نمی‌توان لذت بالایی از بازی‌ها برد و وجود آن‌ها لازم است. برندهای مختلفی هستند که به تولید اسپیکر می‌پردازند و ویژگی‌های قابل‌توجهی دارند. در بازار می‌توان اسپیکرهای گیمینگ مختلفی را خریداری کرد که هر یک به فناوری دالبی اتمز مجهز هستند و می‌توانند قدرت صوتی بالایی از خود نشان دهند.
**
 هدست گیمینگ
یکی دیگر از لوازم جانبی برای گیم بازی کردن در اتاق مخصوص گیمینگ هدست است. البته بعضی از گیمر ها فقط از اسپیکر استفاده می‌کنند اما باید بگوییم که حرفه‌ای‌ها دوست دارند تا برای لذت بیشتر از هدست استفاده کنند تا واکنش صداها را زودتر دریافت کنند. هدست‌ها در هر مدلی کیفیت لازم را نخواهند داشت باید به مدلی پرداخت که می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. 
**
 لپ‌تاپ گیمینگ
داشتن لپ‌تاپ هم در این اتاق ضروری است. درست است که کنسول‌ها امروزی همه کاری می‌کنند اما بیشتر حرفه‌ای‌ها از یک لپ‌تاپ گیمینگ در کنار سیستم‌های پیشرفته خود استفاده می‌کنند. لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های مختلفی به فروش می‌رسند که برخی دارای مشخصات مناسب و برخی میان رده هستند. نوت‌بوک‌هاي گیمینگ در طراحی نشان می‌دهند چه هویتی دارند و برای چه اهدافی ایجاد شد‌ه‌اند. شرکت‌های سازنده سعی داشته محصولی را ارائه دهند که به‌نوعی کم‌نظیر بوده و می‌تواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد.
**
ماوس و صفحه‌کلید گیمینگ
یکی دیگر از اجزایی که عدم وجود آن در اتاق گیمینگ امکان ندارد، ماوس و صفحه‌کلید سیستم دستکاپی گیمینگ است. این نوع لوازم جانبی در مدل‌های مختلفی عرضه‌شده و هر یک با توجه به تمایل هر شرکت سازنده به ویژگی‌هایی مجهز می‌شود. این بدین معنی است که باید کلکسیون تجهیزات یک گیمر کامل باشد. 
**
 نورپردازی گیمینگ
نورپردازی هم مانند دیگر لوازم جانبی اتاق در رده مهمی قرار دارد و به‌طور حتم  یکی دیگر از لوازمی  است که باید در یک اتاق گیمینگ وجود داشته باشد، نورپردازی با لامپ‌های مخصوص گیمینگ است. به کمک چنین لامپ‌هایی می‌توان محیطی ایجاد کرد که می‌تواند اجرای بازی‌ها را لذت‌بخش سازد و افراد را در دنیای گیم غرق کند. دنیایی که به‌وسیله لوازم خاص خود مهیا شده و کم‌هزینه نخواهد بود. ازجمله آن‌ها باید به سری لامپ‌های هوشمند Hue شرکت فیلیپس پرداخت که توانسته در نورپردازی عملکرد بسيار خوبی از خود نشان دهد. البته ریزر کروما هم یک مدل مشابه محصول فیلیپس بوده که المان‌های گیمینگ را در اتاق ایجاد می‌کند.

********
معرفی بهترین بازی‌ها
20 بازی جدید که نباید از دست داد
*******
ستی مولایی| در این شماره ما شما را با بهترین گیم‌های جدید آشنا می‌کنیم تا بتوانید با بیشترین اطلاعات بازی کنید و از دانسته‌های خود که از این مطالب به دست می‌آورید بتوانید به‌عنوان یک گیمر باتجربه استفاده کنید.
**
1 Judgement
سگا و بازی‌های مثال‌زدنی‌اش هنوز هم که هنوز است دست از سر شهر «کاموروچو» برنداشته است. ولی قرار است در قالب یک بازی جدید به محیط یاکوزا بازگردیم. بازی Judgement، بازی‌کننده‌ها را در نقش یک وکیل شکست‌خورده قرار می‌دهد؛ یک وکیل که در قالب یک توطئه بزرگ از کار خود بیکار و به یک کارآگاه خصوصی تبدیل ‌شده است. از نظر روند بازی Judgement  کاملاً شبیه به یاکوزاست. در شهر گشت‌وگذار می‌کنید، کوئست‌های مختلفی از افراد می‌گیرید و در این میان هم‌پشت سر هم مبارزه می‌کنید. مینی‌گیم‌های متعدد هم مثل یاکوزا، بخشی از بازی Judge Eyes خواهد بود. این قصه جنایی شما را با خود همراه می‌کند که در یک داستان اکشن و ماجراجویانه در پلتفرم ps4 بازی کنید. البته این بازی برای تابستان قابل‌اجراست. 
**
Total War: Three Kingdoms2
حتماً شما به‌عنوان کسی که عاشق بازی کردن است به‌خوبی داستان سه برادر را می‌دانید. سگا این بار برای مجموعه توتال وار در سری جدیدش به سراغ قصه قدیمی این مجموعه رفته است. دقیقاً مثل قسمت‌های گذشته‌ توتال وار، بازی Total War: Three Kingdoms هم ادغامی از یک استراتژی مدیریتی نوبتی و یک بازی استراتژی مبارزه‌ای است. اگر زرنگ باشید می‌توانید به‌خوبی از موضوع بازی با توجه به نام آن باخبر شوید. بله؛ بازی‌کننده‌ها با قبیله‌های دوره‌ سه پادشاهی چین طرف هستند. بازی ۱۱ قبیله دارد که پس از انتخاب یکی از آن‌ها، باید بقیه را نابود و سلطه‌ چین را به دست بگیرید. ژنرال‌های معروف آن زمان مثل «لئو بی» و «سائو سائو» در بازی حضور دارند. شما می‌توانید دو حالت کلاسیک و احساسی برای حالت بازی انتخاب کنید. پلتفرم قابل‌اجرا برای این بازی PC است. 
**
3 Granblue Fantasy Versus
این بازی هیجان‌انگیز با سبک مبارزه‌ای خود در رده بازی‌های پرطرفدار قرار گرفته است. بازی مبارزه‌ای این مجموعه توسط متخصصان این سبک و یکی از بهترین استودیوهای سازنده‌ بازی‌های مبارزه‌ای ساخته می‌شود. استودیوی Arc System Works، یعنی سازنده‌ بازی‌هایی مثل Guilty Gear و BlazBlue و همچنین بازی Dragon Ball FighterZ وظیفه‌ ساخت یک بازی مبارزه‌ای از روی مجموعه Granblue Fantasy را برعهده‌ گرفته است. این بازی مبارزه‌ای Granblue Fantasy Versus نام دارد و مثل ساخته‌های اخیر Arc System Works از موتور سه‌بعدی آن‌ها برای به تصویر کشیدن بهترین تصاویر سه‌بعدی، استفاده می‌کند. شخصیت‌های مجموعه‌ Granblue Fantasy قرار است همگی در این بازی مبارزه‌ای حضور داشته باشند. این بازی  روی پلتفرم ps4  قابل‌اجراست؛ همچنین تاریخ انتشار این بازی شهریورماه است. 
**
Granblue Fantasy ReLink4
استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز از پس ساخت بزرگ‌ترین بازی‌ها هم برمی‌آید؛ او این موضوع را به تمام دنیا ثابت می‌کند. بازی Granblue Fantasy Relink ریشه در یک بازی موبایل بزرگ به اسم Granblue Fantasy دارد، ولی برخلاف ریشه‌های موبایلی خود، پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت یک نقش‌آفرینی اکشن انیمه‌طور بزرگ برای کنسول‌هاست. ازنظر پایه و اساس، بازی Granblue Fantasy Relink یک نقش‌آفرینی ژاپنی است، ولی وقتی وارد مبارزه می‌شوید، با یک اکشن تند و سریع مثل دیگر ساخته‌های پلاتینیوم گیمز طرف هستید. پیچیدگی‌ها و لایه‌های یک نقش‌آفرینی، افراد و کلاس‌های مختلف هم بخشی از بازی خواهند بود و این‌طور که به نظر می‌رسد، Granblue Fantasy Relink قرار است یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ۲۰۱۹ باشد  که روی پلتفرم ps4  قابل‌اجراست. 
**
Kill la Kill the Game5
آرک سیستم ورک یکی دیگر از هنرنمایی‌های خودش را رو کرده است. این مجموعه معروف یا همان Kill la Kill یکی از بهترین مجموعه‌های سریالی اکشن چند سال اخیر است؛ مجموعه‌ای که نه‌تنها صحنه‌های پر زدوخورد شگفت‌انگیز و انیمیشن‌هایی عجیب‌وغریب دارد، بلکه حتی داستانی غیرمنتظره را مقابل مخاطب خود قرار می‌دهد. از زمان پخش انیمه Kill la Kill چند سالی می‌گذرد و بالاخره قرار است این انیمه اکشن، یک بازی هم داشته باشد. سبک این بازی زیبا مبارزه‌ای و به شکل سه‌بعدی است و شخصیت‌های زیادی از انیمه را در خود جای ‌داده. از پلتفرم‌های قابل‌اجرا برای این بازی می‌توان PS4، PC، Switch را نام برد. 
**
6 Daemon X Machina
در اصل این بازی برای طرفدارهای بازی‌های روباتی کلاسیک ژاپنی ساخته می‌شود. یک بازی با اکشن سوم شخص. شما می‌توانید در این بازی شخصیت اصلی خودتان را بسازید به‌نوعی این بازی را شخصی‌سازی کنید. روبات‌های داخل بازی هم کاملاً شخصی‌سازی‌شده‌اند و شما می‌توانید قابلیت‌ها و سلاح‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنید. مبارزات بازی Daemon X Machina سرعت بسیار بالایی دارند و یادآور انیمه‌های معروف و بزرگ ژاپنی هستند. درعین‌حال، از نظر ظاهری هم ‌بازی نه‌تنها یکی از بهترین گرافیک‌های کنسول نینتندو سوئیچ را ارائه می‌دهد، بلکه از نظر هنری هم بسیار زیبا طراحی‌شده است. پلتفرم این بازی همان‌طور که می‌دانید پلتفرم پرطرفدار نینتندو است. 
**
7  Twin Mirror
اگر دنبال بازی با سبک ماجراجویانه می‌گردید این بازی برای شما ساخته ‌شده است تا از آن لذت ببرید. بازی Twin Mirror قصه‌ فردی را تعریف می‌کند که ظاهراً مرتکب قتلی شده، ولی از انجام آن هیچ خاطره‌ای ندارد. روند بازی Twin Mirror شامل گشت‌وگذار در محیط‌های مختلف و بررسی سرنخ‌هاست. پس از پیدا کردن سرنخ‌ها، وارد ذهن شخصیت اصلی می‌شوید و در آنجا سعی می‌کنید سرنخ‌ها را کنار هم بگذارید. بازی Twin Mirror قرار است قصه، شخصیت‌ها و دنیایی تیره‌تر در مقایسه با Life is Strange داشته باشد. پلتفرم‌های قابل‌اجرا برای این بازی‌دوست داشتنی PC، Xbox One، PS4 است. تاریخ عرضه این محصول در اردیبهشت‌ماه است. 
**
8 Desprados 3
یک بازی استراتژی تاکتیکی با موضوع بسیار جالب که برای طرفدارهای بازی‌های قدیمی کماندوز و دسپرادوز ساخته‌ شده است. بازی پنج شخصیت مختلف را در اختیار شما می‌گذارد که هرکدام، توانایی‌های و قدرت‌های خاص خودشان را دارند. هدف اصلی بازی 3 Desperados مخفی‌کاری و انجام اهداف مراحل است، ولی سازندگان بازی فراموش نکرده‌اند تا امکان راه انداختن مبارزات وسترن بزرگ را هم به بازی اضافه کنند. این بازی روی پلتفرم‌های pc  قابل‌اجراست. 
**
9  Concrete Genie
ماجراجوها به گوش؛ سونی اینترتینتمنت برایتان یک بازی جدید را معرفی کرده است که با سلیقه شما قطعاً جور درمی‌آید. بازی Concrete Genie بازی‌کننده‌ها را در نقش پسرکی قرار می‌دهد که دفترچه نقاشی خود را از دست می‌دهد و در راستای پیدا کردن نقاشی‌هایش، در شهر به انجام معماهای مختلف می‌پردازد؛ معماهایی که وسیله‌ اصلی حل آن‌ها یک‌قلم عجیب‌وغریب است. نقش اصلی بازی Concrete Genie با قلم جدید خود هر نقشی را که می‌کشد تبدیل به موجودی واقعی و زنده می‌کند. هدف اصلی بازی پیدا کردن نقاشی‌های مختلف پسرک در یک شهر و فرار از دست قلدرهایی است که پسرک را اذیت می‌کنند. آزادی عمل زیادی در نقاشی موجودات و هیولاهای مختلف به بازی‌کننده داده می‌شود و می‌توان موجوداتی با قدرت‌های مختلف کشید و پازل‌ها را به انواع متفاوتی حل کرد. پلتفرم این بازی Ps4 است. 
**
10 Catherine: Full Body
هدف اصلی یک بازی ویدئویی سرگرم‌کننده بودن آن است و خوشبختانه Catherine این موضوع را فراموش نکرده است. بازی درواقع دو بخش دارد: یک بخش که در آن با افراد مختلف صحبت می‌کنید و بخش دیگری که در آن به انجام پازل‌های شگفت‌انگیز مشغول می‌شوید. پازل‌ها هم عناصر داستانی بازی را در خود جای ‌داده‌اند. بازی Catherine: Full Body درواقع بازسازی نسخه اصلی آن است. این بازسازی نه‌تنها شامل مکانیک‌های جدید و مراحل بیشتری است بلکه حتی داستان خود را با شخصیت‌هایی جدید گسترش داده است. سبک این بازی سکوبازی اکشن است که  روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One قابل‌اجراست. 
**
11 Bloodstained: Ritual of the Night
کوجی ایگاراشی در یک بازی با سبک اکشن ماجراجویی دوبعدی قرار است در سال ۲۰۱۹ بازی جدید خود را به اسم Bloodstained: Ritual of the Night عرضه کند. این بازی از نظر روند شبیه  کسلوانیاهای قدیمی است؛ یعنی با یک اکشن سکوبازی دوبعدی با ساختاری غیرخطی طرف هستیم. بازی Bloodstained همچنین ازنظر هنری سبک و سیاق کسلوانیا را حفظ کرده؛ طوری که نهایتاً می‌توانیم بگوییم با دنباله کسلوانیا: سمفونی شب طرف هستیم. پلتفرم‌های قابل‌اجرا PC، PS4، Xbox One، Switch است. 
**
12 Play Unknown’s Battlegrounds
یک بازی قدیمی که می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های PC و Xbox one است. باوجود این‌که بازی رایگانی نیست، ولی رکورد سه میلیون بازیکن مجازی را زده است. طراحی آن بسیار عالی است. البته این را هم بگوییم که این بازی خالی از اشکال نیست و نیاز به اصلاحات زیادی دارد. گرچه بازی‌های دیگری پیش از Play Unknown’s Battlegrounds تجربه سبک بتل رویال را داشتند؛ اما این بازی اولین بازی بود که محبوبیت زیادی پیدا کرد و ژانر بتل رویال را به اوج خود رساند.
**
13 Fortnite
اگر دنبال یک بازی رایگان می‌گردید که روی پلتفرم‌های مختلف قابل‌اجرا باشد بهتر است سراغ فورتنایت با گرافیک فانتزی‌اش بروید. لازم است که بدانید اسلحه‌های کارتونی این بازی را جذاب‌تر کرده است.  داستان بازی از این ‌قرار است که 100 بازیکن از یک اتوبوس آبی‌رنگ که بالنی بزرگ آن را به پرواز درآورده است، توسط گلایدر روی جزیره‌ای امن فرود می‌آیند. قسمت امن جزیره مدام کوچک‌تر می‌شود و بازیکنان باید با مبارزه با دیگر بازیکنان جان خود را حفظ کنند. برنده کسی است که زنده بماند. این بازی را می‌توان روی پلتفرم‌های ایکس باکس ‌وان، PS4 و PC بازی کرد.
**
14 The Darwin Project
شما چقدر می‌توانید در برابر سرما و یخ‌بندان دوام بیاورید؟ فضای بازی در کشور یخ‌زده و برفی کانادا اتفاق می‌افتد. سبک بازی طوری است که می‌توانید ردپای بازیکنان دیگر را روی برف دنبال کنید. در این بازی باید خود را آماده شرکت در آزمایشی خاص کنید. این چالش بدین گونه است که زندانیان باید تا سرحد مرگ برای بقای خود در سرمای بی‌رحم مبارزه کنند. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One و PC قابل‌اجراست. 
**
15 Realm Royale
یک بازی قرون‌وسطایی با سبک مخصوص به خودش که شما را در اولین بازی درگیر خود می‌کند. علاوه بر اين زمانی که بازیکنان می‌میرند، تبدیل به مرغ می‌شوند که به آن‌ها توانایی فرار کردن می‌دهد. برخی تصمیمات سؤال‌برانگیز مربوط به توسعه، به همان اندازه که محبوبیت بازی را افزایش داده، موجب کاستن از محبوبیتش هم شده است. البته این بدان معنا نیست که Realm Royale بازی خوبی نباشد. بهتر است شانس بازی کردن Realm Royale را از دست ندهید. این بازی را می‌توانید روی پلتفرم‌های, Xbox One, PS PS4 بازی کنید. 
**
16 Call of Duty: Black Ops 4
اگر دنبال بازی‌هایي با موضوع تیراندازی می‌گردید Call of Duty بهترین گزینه است که می‌توانید انتخاب کنید. حالت Blackout این بازی را می‌توان یکی از جدیدترین حالت‌ها در سبک بازی‌ها دانست. Call of Duty با معرفی ویژگی‌های جدید آن حس هیجان‌انگیز و نفسگیری را که از بازی Call of Duty انتظار داریم، برآورده می‌کند. این بازی روی پلتفرم‌های PC, Xbox One, PS4 قابل‌اجراست. 
**
17 Fear The Wolves 
بازی ترس از گرگ‌ها به شما این امکان را می‌دهد که با هليکوپتر از دست دشمن‌هایتان فرار کنید البته نمی‌توانید زیاد دل‌تان را خوش کنید برای این‌که در حال بالا رفتن از طناب ممکن است به شما شلیک شود. این بازی در شهر چرنوبیل اوکراین اجرا می‌شود؛ که به علت حادثه چرنوبیل که در نیروگاه هسته‌ای این شهر اتفاق افتاد خالی از سکنه شده است. تشعشعات هسته‌ای و قلمرو گرگ‌ها در اطراف شهر، تهدیداتی هستند که محیط را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.  Fear The Wolves از بهترین بازی‌های بتل رویال 2019 است که روی پلتفرم PC قابل‌اجراست.
**
18 Apex Legends
بازی با سرعت‌ بالا، جذابیتی مثال‌زدنی و طراحی خوب که توانسته با شخصیت‌های سه‌بعدی خود مخاطبان زیادی را پیدا کنند. پس اگر به دنبال بازی‌های گروهی هستید، هیچ بازی‌اي بهتر از Apex Legends نمی‌توانید پیدا کنید. در این بازی 60 نفر که هرکدام قابلیت و اسلحه مخصوص به خود را دارند، بازی می‌کنند. پلتفرم‌های قابل‌اجرا روی این بازیPC, PS4, Xbox One هستند.
**
19 Rules of Survival
بازی Rules of Survival  یکی از بهترین بازی‌های 2019 است و شباهت زیادی به Play Unknown’s Battlegrounds دارد. اما می‌توان گفت که یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال اندروید و IOS است؛ زیرا استودیوي سازنده آن عملکرد نسخه موبایل را تا حد زیادی بهبود داده است. در این بازی 120 بازیکن وجود دارد که نسبت به بازی‌های دیگر بیشتر است. این بازی روی پلتفرم‌های اندروید ، PC و IOS قابل‌اجراست. 
 **
20 H1Z1
یکی از بهترین بازی‌های روی موبایل بازی H1Z1 است. این بازی در ابتدا با سبک زامبی وارد بازار شد اما باگذشت زمان سبک آن عوض شد. ظاهر این بازی بسیار شبیه بازی‌های دیگر این کمپانی بازی‌سازی است‌؛ اما در بازی بسیار سریع‌تر و شبیه بازی‌های سکه‌ای است. پلتفرم قابل‌اجرا برای این بازی PS4  است که 10میلیون بازیکن مختص به خودش را دارد. 
**

 





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: