کد خبر: ۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
سخنگوی فدراسیون کشتی با قدردانی از توجه رئیس جمهوری به قهرمانان ملی و فدراسیون های المپیکی، گفت: از اینکه رئیس جمهوری، صدای قهرمانان ملی و فدراسیون های المپیکی را شنیدند، سپاسگزاریم.
قدردانی فدراسیون کشتی از رئیس جمهوری

به گزارش از فدارسیون کشتی، علیرضا رضایی گفت: از دکتر روحانی رئیس جمهور می خواهیم گام جدیدی را که به سوی ورزشکاران ملی برداشته اند، ادامه دهند.
وی اظهار داشت: پاسخ و پیگیری دکتر روحانی و دستور جدی ایشان به دستگاه های مسئول برای پیگیری مسائل و مشکلات تیم های المپیکی می تواند، نقطه عطفی در نوع نگاه متفاوت و متناسب با شان و جایگاه قهرمانان ملی و موضوع حضور تیم های ملی ایران در المپیک باشد.
سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: امیدواریم دستور عالی ترین مقام دولت با پیگیری ویژه وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی توام بوده و بنا بر تاکیدی که رئیس محترم جمهور داشته اند به نتایجی عملی و مثبت در وضیعت قهرمانان ملی و تیم های المپیکی منجر شود.
دارنده مدال نقره المپیک خاطر نشان کرد: از جناب آقای رییس جمهور می خواهیم گام جدیدی که به سوی ورزشکاران ملی برداشته اند را ادامه دهند تا روز به روز قهرمانان ملی و فدراسیون های المپیکی حضور و توجه ایشان را بیش از پیش احساس کنند و با حمایت مستقیم دولت از قهرمانان ملی، شاهد شکل گیری روحیه ای مضاعف و انگیزه ای ویژه در میان ورزشکاران المپیکی ایران برای فتح سکوهای المپیکی باشیم.
رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی طی روز های 15 و 17 اسفند ماه، دو نامه برای حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی رئیس جمهوری ایران مبنی بر درخواست حمایت ویژه دولت از رشته های مدال آور المپیک نوشت.
«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه طی سخنانی در جلسه هیات دولت به وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستور داد تا به موضوع ورزش عمومی و قهرمانی به عنوان ضرورت مهم سلامت و نشاط ملی توجه ویژه کنند و روند پیشرفت اقدامات انجام شده را به صورت منظم گزارش دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: