کد خبر: ۱۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
مجمع سالانه دو شرکت پتروشیمی زاگرس و هلدینگ میدکو برگزار و نتیجه آن به همراه زمان پرداخت سود به سهامداران مشخص شد.

به گزارش قلم، مجمع سالانه دو شرکت پتروشیمی زاگرس و هلدینگ میدکو برگزار و نتیجه آن به همراه زمان پرداخت سود به سهامداران مشخص شد.

بر این اساس،مجمع سالانه پتروشیمی زاگرس در مرکز همایش و هتل قلب بیمارستان رجائی با حضور اکثریت 91 درصدی سهامداران برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اسفند 97 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 15542 ریال سود محقق شده هر سهم 14600 ریال معادل 94 درصد برای هر سهم توزیع شود.

با توجه به اینکه گروه گسترش نفت و گاز پارسیان سهامدار 33.8 درصدی "زاگرس" بشمار می آید،"پارسان" از محل سود این پتروشیمی فرابورسی حدود 1200 میلیارد تومان سود معادل 30 تومان به ازای هر سهم شناسایی می کند.

بنابراین گزارش، اشخاص حقیقی از 17 اردیبهشت ماه با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک تجارت و همراه داشتن کارت ملی و اشخاص حقوقی بر اساس نقدینگی شرکت با هماهنگی قبلی و درخواست کتبی و اعلام شماره حساب، ظرف مهلت قانونی می توانند نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.

همچنین مجمع سالانه هلدینگ میدکو صبح امروز در هتل المپیک با اکثریت 93.3 درصدی سهامداران برگزار شد.

پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اسفند 97 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 244 ریال سود محقق شده هر سهم 242 ریال معادل 99 درصد برای هر سهم توزیع شود.

به این ترتیب،پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی از یک دی ماه شروع و بر اساس حروف الفبا به حساب های بانکی اعلام شده واریز می شود. برنامه پرداخت سود سهام اشخاص حقوقی نیز متعاقباً از طریق مکاتبه با شرکت های حقوقی اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: