کد خبر: ۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
گزارش تمرین امروز استقلال؛
بازیکنان تیم فوتبال استقلال به اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی رقم خورد کنایه زدند.
اخراج یک عکاس از تمرین و کنایه به بازی پرسپولیس - تراکتورسازی

تمرین عصر امروز استقلال با حضور بیش از ۴۰ تماشاگر در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. با توجه به اینکه آبی پوشان صبح امروز هم تمرین کرده بودند، تمرین آنها بیشتر از یک ساعت به طول نکشید.

* عکاس یکی از سایت های خبری که با یکی از بازیکنان قدیمی تیم به خاطر برخی عکس ها و فیلم های گرفته شده به مشکل برخورده بودند، امروز عکاس را از زمین شماره ۲ اخراج کرده و اجازه گرفتن عکس به او داده نشد.

* چند تن از هواداران که در زمین شماره دو حاضر بودند با مسئولین حراست درگیری لفظی پیدا کردند. سوژه بازیکنان امروز اتفاقاتی بود که در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داده بود و بازیکنان استقلال با طعنه می گفتند که چهارشنبه سوری از دیروز و در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس شروع شده است.

* بازیکان استقلال همچنین از نتیجه به دست آمده از این دیدار خوشحال و مدعی بودند این تساوی کمک بزرگی به استقلال تهران کرده است.

* بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود و پس از روبوسی با پرویز مظلومی در گوشه زمین و کنار نصرالله عبداللهی به تماشای تمرین آبی پوشان پرداخت.

* امید ابراهیمی با ۵ دقیقه تاخیر در زمین حاضر شد و با کسب اجازه از سرمربی آبی پوشان تمرین کرد.

*بنا به دستور سرمربی آبی پوشان تمرین این تیم از فردا و تا روز دیدار مقابل پدیده مشهد پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه از ساعت ۱۷.۳۰ در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و سوم لیگ پانزدهم میزبان پدیده مشهد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: