کد خبر: ۱۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
رئیس سازمان شیلات کشور گفت: تکمیل زنجیره تولیدات شیلاتی را در دستور کار قرار دارد و حلقه بسته‌بندی را نیز به حلقه‌های تولید شیلات در چهارمحال و بختیاری می‌افزاییم.
به گزارش قلم نیوز- "نبی‌الله خون‌میرزایی" امروز (شنبه ۱۸ اسفندماه) در سفر به شهرکرد در آئین تجلیل از تولیدکنندگان و بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: روند صنعتی شدن در ایران موجب شده تا فارغ‌التحصیلان انتظار کار اداری داشته باشند و از طرفی ممکن است دانش فنی آنان متناسب با نیاز نباشد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه در کشور و چهارمحال و بختیاری است، افزود: در چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین مزیت اشتغال و تولید در بخش کشاورزی است و مدیران استانی نیز در این راستا همگرایی دارند.

خون‌میرزایی، بیان کرد: اکنون جامعه کشاورزی در زمینه اشتغال و امنیت غذایی در خط مقدم ایفای نقش می‌کند بنابراین تجلیل از نخبگان بخش کشاورزی یک افتخار است.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ تمام تولیدات شیلات کشور حدود ۳۲ هزار تن بوده اما در سال گذشته به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن معادل ۴۰ برابر رسیده است و تولیدات شیلات امسال را نیز بایستی با تأثیر خشکسالی محاسبه کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی در کشور، تصریح کرد: این شرایط را سپری و پیمان شکنان برجام را پشیمان کرده و امنیت و اقتصاد کشور را تأمین می‌کنیم و همواره در این مسیر در راه خدمت‌گذاری به مردم می‌کوشیم.

خون‌میرزایی اضافه کرد: تکمیل زنجیره تولیدات شیلاتی را در دستور کار قرار داده و حلقه بسته‌بندی را نیز به حلقه‌های تولید شیلات در چهارمحال و بختیاری می‌افزاییم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان حسین برزگر نیز بیان کرد: فرایند ثبت‌نام و دریافت تسهیلات اشتغال و تولید بخش کشاورزی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از دهه فجر همزمان با کشور در استان آغاز شده که در سامانه cita انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این تسهیلات توسط سه بانک عامل پست بانک، توسعه تعاون و کشاورزی برای بازسازی و نوسازی تسهیلات در گردش بخش کشاورزی اعطا خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: