کد خبر: ۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از خروج تدریجی سامانه بارشی مستقر در کشور از اواخر روز پنجشنبه خبر داد.
پیش‌بینی بارش در شرق کشور/ خروج سامانه بارشی از فردا

احد وظیفه ضمن اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر روی کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استانهای واقع در شرق و جنوب شرق کشور، از خروج تدریجی این سامانه از اواخر روز پنجشنبه از کشور خبر داد.

به گفته وی شدت بارش، روز چهارشنبه در استانهای سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب خراسان جنوبی خواهد بود و در روز پنجشنبه نیز به استانهای خراسان جنوبی و نیمه شرقی استان سیستان و بلوچستان می‌رسد.

وظیفه همچنین به افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر طی روزهای پنجشنبه تا شنبه اشاره کرد و ادامه داد: روز پنجشنبه برای استانهای اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی پیش بینی می‌شود. از روز جمعه نیز سامانه بارشی دیگری از مرزهای غربی وارد کشور می‌شود و طی روزهای جمعه و شنبه نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، هوای استان تهران را در روز پنج شنبه، کمی ابری، همراه با غبارصبحگاهی و دربعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی کرد و گفت: در این روز دمای هوا در گرمترین ساعت به 19 درجه و در سردترین ساعت به هفت درجه بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: در روز جمعه نیز هوای این استان کمی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری و در اواخروقت همراه با بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دما 21 درجه و کمینه آن نیز هشت درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: