کد خبر: ۱۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
نائب رییس اتاق بازرگانی ایران:
نائب رییس اتاق بازرگانی ایران، گفت: قبول استعفای ظریف توسط رییس‌جمهوری این پیام مخابره می‌شود که در سازمان دیپلماسی ما فضای آرام و ثابتی وجود ندارد و همین مساله به مذاکرات سیاسی و اقتصادی ما ضربه می‌زند و نگاه کشورهای دیگر به ایران محتاطانه‌تر خواهد شد.

به گزارش قلم نیوز- "حسین سلاح‌ورزی" درخصوص استعفای ظریف و تاثیر آن بر اقتصاد، اظهار داشت: اول اینکه این مساله باعث شده که یک شوک بزرگی به جامعه اقتصادی کشور وارد شود و دوم آنکه باعث شد یک فضای مبهم و عدم اطمینان در بخش اقتصاد کشور به وجود آ‌ید.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای ایشان نبود چنین فرد کارآمدی در راس دیپلماسی کشور آن هم در شرایطی که ما در جبهه‌های مختلف مذاکرات سختی را در پیش روی داریم باعث می‌شود که خلاء بزرگی به وجود آید.

سلاح‌ورزی ادامه داد: قبول استعفای ایشان توسط رئیس‌جمهور این پیام مخابره می‌شود که در سازمان دیپلماسی ما فضای آرام و ثابتی وجود ندارد و همین مساله به مذاکرات سیاسی و اقتصادی ما ضربه می‌زند و نگاه کشورهای دیگر به ایران محتاطانه‌تر خواهد شد. طبیعی است نگاه دولت‌ها تاثیر مستقیمی بر فعالان اقتصادی همان کشور دارد و باید منتظر بازخوردهای آن باشیم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: