کد خبر: ۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه از طرح های توسعه ای فدراسیون ها در حوزه استعدادیابی و پرورش نخبگان ورزشی حمایت مالی می کند.
حمایت مالی وزارت ورزش از طرح های استعدادیابی و پرورش نخبگان

نصرالله سجادی که عصر سه شنبه در نشست ماهانه کمیته ورزش های پایه و پرمدال سخن می گفت، افزود: این جلسات از 4 ماه قبل کار خود را با حضور روسای فدراسیون های دو و میدانی، شنا، ژیمناستیک، قایقرانی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری و بوکس آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در جلسه نخست از مسئولان فدراسیون های فوق خواستیم که طرح های پیشنهادی خود را برای سال های 2016 تا 2020 با موضوع استعدادیابی و پرورش نخبگان ارائه کنند تا در این نشست طرح ها بررسی و پس از تصویب اجرایی شود.
معاون وزیر ورزش با اعلام خبر حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان از طرح هایی که دراین کمیته به تصویب می رسد، اظهار داشت: البته بخشی از هزینه های اجرا باید از سوی خود فدراسیون ها تامین شود.
وی به طرح ملی استعدادیابی دوومیدانی اشاره کرد که در سه استان ایلام، زنجان و قم از صبح امروز به اجرا درآمده است و گفت: این طرح از جمله مواردی بود که در نشست های قبلی مورد بررسی قرار گرفت.
سجادی اظهار امیدواری کرد با پیگیری کارشناسان، طرح های مصوب به مرحله اجرا برسد.
جلسات کمیته ورزش های پایه و مدال آور هر ماه در دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان برگزار و هریک از فدراسیون ها طرح های پیشنهادی خود را مطرح می کند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: