کد خبر: ۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
"با قدرت و انسجام حریف را زمین‌گیر خواهیم کرد"
سرمربی تراکتورسازی پیش از دیدار چهارشنبه برابر الجزیره می‌گوید پیروزی 4 بر صفر تیمش برابر این تیم در دیدار رفت، دلیلی بر موفقیت قطعی در بازی برگشت نیست.
قلعه‌نویی: بازی رفت مقابل الجزیره را فراموش کرده‌ایم/ برزیل هم در خانه 7 گل خورد

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الجزیره امارات گفت: ما بازی اول مقابل الجزیره را بسیار زیبا بازی کردیم و نتیجه مطلوبی هم به دست آوردیم ولی دیگر آن دیدار را فراموش کرده‌ایم.

وی افزود: تیم الجزیره تیم خوبی است و فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد. آنها از یک مربی حرفه‌ای و بادانش بهره می‌برند. بازی بسیار سختی مقابل این تیم پیش‌ روی داریم. در این مدت تنها بازی الجزیره را که یک بر صفر پیروز شده است آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که این تیم با ارائه یک دیدار هجومی درصدد این خواهد بود که باخت سنگین بازی رفت را با امتیاز میزبانی در این دیدار جبران کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: بازیکنانم هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ تاکتیکی بسیار آماده هستند. هفته گذشته تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده هستیم تا در این بازی هم با قدرت و انسجام حریف خود را زمین‌گیر کنیم. باید بتوانیم با قطع کردن ارتباط خط هافبک و مهاجمان حریف و استفاده از نقاط ضعف این تیم که در طول این مدت آن‌ها را به دقت بررسی کردیم، نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی می‌تواند نتیجه چهار بر صفر بازی قبلی را دوباره تکرار کند و اینکه آیا الجزیره تیم از پیش باخته است، تأکید کرد: من معتقدم الجزیره تیم بزرگی است و ما بازی قبل را به فراموشی سپرده‌ایم. تیم های بزرگ هم در طول تاریخ نتایج این چنینی داشته‌اند مثلا برزیل در خانه با هفت گل مغلوب شده است و این دلیلی نمی شود بر اینکه که بگوییم برزیل تیم کوچکی است. بازی فردا سخت‌ترین بازی ما از پنج بازی باقی‌مانده‌ی لیگ قهرمانان است چون تیم حریف با تمام توان برای جبران نتیجه بازی قبلی مقابل ما قرار می‌گیرد و هم بازیکنان ما ممکن است در غرور کاذب برد قبلی باشند و این بازی را سهل بدانند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد تراکتورسازی صدرنشین این گروه از مسابقات باشد و اینکه چه نتیجه‌ای را در لیگ قهرمانان کسب می‌کند، اظهار کرد: ما باید منطقی فکر کنیم و بازی به بازی برنامه‌ریزی کنیم. پس ما پنج فینال پیش‌رو داریم و الان زود است در خصوص مسائل دیگر صحبت کنیم، تمام فکر و ذکر ما مشغول بازی فرداست و جز این برای چیز دیگری ذهن خود را مشغول نمی کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: