کد خبر: ۱۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
استاندار تهران، گفت: حضور مردم در راهپیمای ۲۲بهمن نشان دهنده ایستادگی آنها پای نظام است.

به گزارش قلم نیوز- "انوشیروان محسنی بندپی" پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سفر به شهرستان شهریار طی سخنانی، اظهار داشت: امروز جشن چهل سالگی انقلاب به مفهوم بلوغ انقلاب است، انقلاب به برکت اندیشه های امام همدلی و وحدت مردم وخون شهدا به بلوغ و بالندگی خود رسیده است.

وی افزود: اگر انقلاب را در شاخص هایی مثل آموزشی و فرهنگی و اقتصادی رتبه بندی کنیم به عقیده قریب به اتفاق صاحب نظران در جهان ایران بعداز انقلاب رشد خوبی داشته است، البته باید برنامه ریزی کنیم تا طرح های عمرانی در استان تهران سرعت و شتاب بگیرند، اگر امروز افتخار می کنیم که به نیروی هسته ای صلح آمیز هسته ای دست پیدا کردیم این در سایه حمایت ها و هدایت های رهبری است.

استاندار تهران با بیان این که انقلاب بستر ساز فعالیت های اجتماعی بانوان کشور بود، گفت: در اکتشافات علمی و ناوبری رتبه دوم جهانی را دارا هستیم و این به برکت انقلاب است، همه این دستاوردها البته با همدلی مردم شریف حاصل شده است.

محسنی بندپی با بیان این که شهرستان های غرب استان دارای مزیت های زیادی هستند، بیان کرد: باید در تدوین سند توسعه استان این مزیت ها لحاظ شوند.

وی ادامه داد: با استقرار دستگاه و تقویت زیرساخت ها در شهرستان های استان مشکلات اداری رفع و در وقت مردم صرفه جویی می شود

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که مردمی ترین انقلاب دنیا در ایران اتفاق افتاد، گفت: انقلاب اسلامی همچنان استکبار ستیز است و اهداف و شعارهای اولیه را فریاد می زند و ایران امروز امن ترین کشور دنیا است، جمهوریت نظام مظهر حضور مردم در بزنگاه های تاریخی است.

وی افزود: مردم در مسائل اقتصادی با مشکل روبرو هستند و همه مسئولین باید برای رفع این مشکل تلاش کنند، حضور معنا دار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناامید کردن دشمن را به دنبال دارد که روحیه یاس و ناامیدی را به مردم القا می کند، حضور همراه با بصیرت مردم در راهپیمایی بیانگر  این امر است که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: