کد خبر: ۱۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
رییس کل گمرک ایران در حکمی مدیر کل جدید گمرک تهران را منصوب کرد.

به گزارش قلم نیوز- با موافقت رئیس کل گمرک ایران، "ابوالفضل اکبرپور" به عنوان مدیر کل گمرک تهران منصوب شد. گفتنی است، اکبرپور پیش تر به عنوان ناظر گمرکات استان بوشهر فعالیت کرده است. بر اساس این انتصاب در گمرک تهران، وی جانشین اسدی مدیر کل پیشین گمرک مذکور شده است.

معاون صادرات گمرک شهید رجایی بندرعباس، جانشین معاون فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس، مدیرکل گمرک بندر لنگه و ناظر و مدیر کل گمرکات استان سیستان و بلوچستان از دیگر سوابق مدیریتی اکبرپور است.

لازم به ذکر است، گمرک تهران یکی از حساس ترین گمرکات کشور به حساب می‌آید و بسیاری از شرکت های تولیدی از جمله قطعه سازان و خودروسازان و همچنین بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو با این گمرک مهم ارتباط تجاری دارند.

گفتنی است، در حالی همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید گمرک تهران برگزار می شود که دپو کالا در گمرکات اجرایی از جمله چالش های اخیر صاحبان کسب و کار بوده و به نظر میرسد با تغییرات انجام شده در بدنه وزارت اقتصاد و گمرکات کشور می توان به رفع این دست چالش ها به نفع رفع موانع تولید در کشور امیدوار بود.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: