کد خبر: ۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

مدیرعامل شرکت شهروند با خانواده شهیدان طوقانی دیدار کرد

مدیرعامل شرکت شهروند با حضور در منزل شهیدان طوقانی، ضمن دیدار با خانواده این شهیدان از ایثار فرزندان و صبر اعضای خانواده تجلیل کرد.
به گزارش قلم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، "مسعود سریع القلم" در دیدار با خانواده شهیدان طوقانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آبادانی و پیشرفت کشور ایران همواره مرهون جوانانی است که برای دفاع از خاک میهن از جان، مایه گذاشتند و در مسیر توسعه و آبادانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا مایه فخر و عزت ایران اسلامی هستند، افزود: خانواده معظم شهداء مانند فرزندان شهید خود برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کردند و حالا وظیفه ماست که برای استقلال و آبادانی کشور مان تلاش کنیم و در این مسیر می بایست قدردان خانواده شهیدان نیز باشیم.
 
سریع القلم در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران شرکت شهروند برگزار شد با تقدیم لوحی از خانواده شهیدان طوقانی که هر دو فرزند خود را تقدیم انقلاب نمودند، تقدیر کرد.
 
گفتنی است، شهيد محمد طوقانی در سال ١٣٦٢ در عمليات والفجر ١ درمنطقه عملياتي فكه و شهيد پهلوان سعيد طوقانی در سال ١٣٦٣ در عمليات بدر در منطقه مجنون به فيض شهادت نائل آمدند.




منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان