کد خبر: ۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

نظام اسلامی هر روز مقتدرتر می‌تواند از دستاوردهای خود دفاع کند

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری، گفت: امروز در شرایطی چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که نظام اسلامی هر روز مقتدرتر می‌تواند از دستاوردهای خود دفاع کند.

به گزارش قلم نیوز- "حسینعلی امیری" امشب (پنجشنبه) در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مردم کردستان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها از انقلاب و نظام به خوبی دفاع کرده اند.

وی با بیان اینکه کردستانی ها مردم مرزدار و غیور هستند، افزود: دفاع از نظام و انقلاب در تمامی صحنه ها و حضور در مراسم های مختلف از ویژگی های مهم مردم استان کردستان است.

وی ضمن اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمن در راستای مقابله با نظام اسلامی، گفت: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمن هر بار به بهانه ای با انقلاب اسلامی مقابله کرده و توطئه های مختلفی را انجام داده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملت ما در هر شرایطی در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده اند، افزود: امروز در شرایطی چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که نظام اسلامی هر روز مقتدرتر می‌تواند از دستاوردهای خود دفاع کند.

امیری عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی فرصت خوبی است تا دستاوردهای نظام در سراسر کشور به مردم اطلاع رسانی شود.

نظرات بینندگان