کد خبر: ۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت صمت، مطرح کرد؛

ملاک استمرار مدیریت مدیران خودروساز رضایت مشتریان خواهد بود

مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: ملاک استمرار مدیریت مدیران خودروساز بدون تعارف رضایت مشتریان خواهد بود بنابراین لازم است در تمام مراحل مراجعه متقاضیان به معنی واقعی تکریم شوند.

به گزارش قلم نیوز- "اکبر صادقی" در این خصوص، اظهار داشت: این اقدامات در جهت تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات آنان با جدیت از طریق بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت رصد خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو دستور اخیر وزیر صمت، از امروز برای پیگیری جدی حقوق مصرف‌کنندگان، نمایندگان و بازرسان ویژه این اداره کل به همراه نمایندگان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر روند اقدامات شرکت‌های خودروساز نظارت جدی خواهند داشت.

صادقی گفت: این نظارت تا پایان سال بدون وقفه بر همه شرکت‌های خودروساز استمرار خواهد داشت.

مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، یادآوری کرد: ملاک استمرار مدیریت مدیران خودروساز بدون تعارف رضایت مشتریان خواهد بود بنابراین لازم است در تمام مراحل مراجعه متقاضیان به معنی واقعی تکریم شوند.

نظرات بینندگان