کد خبر: ۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

سال آینده، شهرها و ر وستاهای کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهند شد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، گفت: در سال آینده یک سال پر نشاط در عرصه عمرانی کشور خواهیم داشت و تمام شهرها و ر وستاهای کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهند شد.
به گزارش قلم نیوز- "مهدی جمالی نژاد" در این خصوص، اظهار داشت: امسال به مناسبت ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه کم هزینه اما زود بازده را با همکاری بسیج سازندگی آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تعداد ۴۰ هزار پروژه در کنار پروژه‌های عمرانی که استانداران و شهرداری‌ها در حال اجرا هستند آغاز به کار می‌کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، خاطر نشان کرد: در سال آینده یک سال پر نشاط در عرصه عمرانی کشور خواهیم داشت و تمام شهرها و ر وستاهای کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهند شد.

وی در ادامه به وضعیت اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اشاره کرد و گفت: میزان اعتباری که در سال‌های گذشته به سازمان شهرداری‌ها تخصیص داده می‌شد در راستای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبصره دو ماده ۳۹ بود که امسال هنوز محقق نشده و ما نتوانستیم اعتباری به شهرداری‌ها بدهیم البته تلاش ما بر این بوده تا با همان اعتبارات سال گذشته ماشین‌آلاتی را به شهرداری‌ها تخصیص دهیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور درباره توزیع قیر نیز ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بتوان اعتباراتی را به شهرداری‌ها اختصاص داده و به شهرهای کوچک و شهرهای میانی و روستاها کمک کنیم.

جمالی نژاد بیان کرد: در بخش تقسیم قیر سهم سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای تقسیمات کشور امسال ۱۳ درصد بوده است. در این رابطه بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌ها در کشور تخصیص داده شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ابراز امیدواری کرد: در سال آینده تخصیص قیر به شهرداری‌ها در کشور بیشتر شود.
نظرات بینندگان