کد خبر: ۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
اختصاصی قلم نیوز
دادستان سابق تهران بلافاصله پس از انتشار خبر صدور حکم بازداشت خود برای گذران دو سال ایام حبس از تهران خارج و خبری از وی در دسترس نیست.
سعید مرتضوی دادستان اسبق تهران که به اتهام معانت در قتل پرونده کهریزک به دو سال حبس محکوم شده بود از تهران خارج شده و اطلاعی از وی در دست نیست.

یک منبع آگاه به خبرنگار قلم نیوز  گفت: پس از مصاحبه های میرمجید طاهری وکیل مدافع اولیای دم محسن روح الامینی با رسانه ها در خصوص صدور حکم جلب سعید مرتضوی از سوی دادسرای کارکنان دولت، آقای مرتضوی بلافاصله با خاموش کردن تلفن همراه خود بدون اطلاع محافظانش از تهران خارج و اطلاعی از وی در دسترس نیست. 

وکیل مدافع خانواده روح الامینی در تاریخ 12 اسفندماه 96 به رسانه ها گفته بود که برای پیگیری اجرای حکم دو سال زندان سعید مرتضوی به اتهام معاونت در قتل پرونده بازداشتگاه کهریزک به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کرده بودم که باخبر شدم حکم جلب وی از سوی شعبه دوم اجرای احکام دادسرای ناحیه 28 کارکان دولت صادر شده و پیگیری ها برای اجرای حکم ادامه داد.

این منبع آگاه در ادامه اظهار داشت: اقدام وکیل خانواده روح الامینی در انتشار خبر صدور حکم جلب باعث شد تا دادستان سابق تهران بلافاصله پس از اطلاع از احتمال بازداشت، تهران را به نقطه نامعلومی ترک کند.

وی افزود: قرار بود مرتضوی تا 15 اسفند ماه خود را به زندان معرفی کند یا اینکه مقامات قضایی او را بازداشت و برای اجرای حکم به بازداشتگاه اوین معرفی کنند. 
به گفته این منبع آگاه "براساس اطلاعات قبلی سعید مرتضوی ممنوع الخروج از کشور هم نبوده است."
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: