کد خبر: ۹۰۴۷
تعداد کل نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
دلیل سفر درمانی به خارج از کشور؛
براساس گزارش یک منبع نزدیک به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی شاهرودی به دلیل قصور و تشخیص اشتباه پزشک ایرانی در یکی از بیمارستان های تهران ناچار به سفر درمانی به کشور آلمان شد.
به گزارش قلم نیوز، یک منبع نزدیک به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرنگار این وب سایت خبری گفت: پس از بروز مشکلات جدید در وضعیت سلامتی آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، تیم معالج پزشکی اقدام به انجام آزمایشات جدید کردند اما به دلیل تشخیص نادرست، به اشتباه کلیه چپ ایشان از بدن خارج شد.
به گفته این منبع آگاه " در نتیجه این قصور و تشخیص اشتباه پزشک ایرانی در یکی از بیمارستان های تهران آیت الله هاشمی شاهرودی ناچار به سفر درمانی به کشور آلمان شد. در این سفر پزشکان معالج توانستند آسیب های پزشکی پیش آمده را برطرف و مشکل جدید را درمان کنند”
به گزارش قلم نیوز، پس از حواشی که در پی سفر درمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به آلمان پیش آمده بود، آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران گفت: دو عمل در اینجا صورت گرفت و بعد از مدتی در کلیه سمت چپ من مشکلی پیش آمد و پزشکان اختلاف داشتند که آیا نیاز به عمل دارد یا خیر، ولی غده دوم بزرگ شده بود و عمل سوم هم در بیمارستان ساسان انجام شد.
به گفته هاشمی شاهرودی "در این سفر پزشکان مسئله را بررسی کردند و حتی عمل سوم را هم که در ایران صورت گرفته بود، قبول نداشتند. یک عفونت شدید هم در بدن من کشف شد که درمان شد و چون برای انجام عمل مدتی طول می‌کشید من درخواست کردم پروتکل درمان را بنویسند تا در ایران درمان کنیم.”
منبع: قلم نیوز
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
1
1
امیدوارم سلامتی کامل رو به دست بیارند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: