کد خبر: ۸۹۷۷
تعداد کل نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
سامسونگ قصد دارد از گوشی هوشمند و پرچمدار جدیدش، گلکسی اس ۹، در کنگره جهانی موبایل در فوریه سال جاری میلادی، رونمایی کند.
به نقل از وب سایت زد دی نت، در روزهای اخیر و طی برگزاری نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۸، شایعات و گزارش‌های بسیاری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از آن بود که سامسونگ می خواهد در این نمایشگاه از پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی اس ۹ رونمایی کند. اما هم اکنون دی. جی. کوه - مدیر بخش تجارت گوشی همراه شرکت سامسونگ - در خلال نمایشگاه  CES ۲۰۱۸ اعلام کرده است که این شرکت کره‌ای در رویدادی تحت عنوان کنگره جهانی موبایل که قرار است در ماه فوریه سال جاری برگزار شود، قصد دارد از پرچمدار جدید خود، گلکسی اس ۹، رونمایی و پرده‌برداری کند.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرده است که تمامی احتمالاتی که نشان می داد سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ از گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ رونمایی می کند، شایعه ای بیش نبوده است.

ماه مارس سال گذشته بود که سامسونگ در رویدادی که در نیویورک برگزار شد، از گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۸ رونمایی کرد و حالا امسال به مدت کمتر از یکسال (11 ماه) می خواهد در ماه فوریه ۲۰۱۸ این پرچمدار جدید را به طرفداران و کاربرانش معرفی کند.

وی در رابطه با انتشار و عرضه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ نیز گفت که قرار بود این گوشی تاشو در سال آینده رونمایی شود.

انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
در رابطه با گوشی تاشو خبر رسانی کنید لطفا
Judi
|
Russian Federation
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
PHugBg https://www.genericpharmacydrug.com
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: