کد خبر: ۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد
رییس ستاد انتخابات کشور بخش دوم آرای کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم را اعلام کرد.
نمودار

به گزارش قلم نیوز، نتایج دوم اعلام شده از سوی رییس ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

کل آرای ماخوذه شمرده شده40076729
آرای صحیح38914470
حسن روحانی                   22796468
ابراهیم رییسی15452194
مصطفی میرسلیم455211
مصطفی هاشمی‌طبا210597

علی اصغر احمدی در نشست خبری خود افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛  پیروز واقعی، ملت بزرگ ایران هستند که به رغم همه برنامه‌های تبلیغاتی و تضارب آراء و افکار، در کنار هم دست به دست هم خواهند داد و برای ساخت این کشور و حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی در برابر تمام بدخواهان و دشمنان همچنان خواهند ایستاد.

وی ی اظهار داشت: کار تعدادی از صندوق هایی که باید تطبیق داده می‌شد، به زودی به پایان می‌رسد، همانطور که قبلاً نیز اشاره کرده ام روند آراء مشخص و نتیجه نیز تقریباً مشخص است، اما به لحاظ قانونی وزیر کشور ساعت ۱۴ نتیجه نهایی را به استحضار مردم عزیز ایران خواهد رساند.

وی در ادامه با تشکر از مردم و دست اندرکاران امر انتخابات گفت: بار دیگر از همه مردم عزیز و از نقش آفرینان انتخابات از جمله رؤسای قوه قضاییه و قوه مقننه که اکثر نمایندگان در هیئت‌های نظارت در سراسر کشور در انتخابات شوراها ما را یاری کردند تشکر می‌کنم.

احمدی افزود: همچنین از ارتش سلحشور و هوانیروز جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات و هلال احمر که با پشتیبانی خود ما را در ادای این وظایف یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی تأکید کرد: این پیروزی را مجدداً به همه عزیزان و ملت بزرگ ایران چه کسانی که در داخل کشور هستند و چه کسانی که در خارج از کشور دل در گرو ایران دارند تبریک می‌گویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: