کد خبر: ۷۸۴۶
تعداد کل نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
چگونه یک برند معروف سالها معتبر مانده؟
در ماه های اخیر بسیاری از شهروندان از مشکلات خود هنگام ثبت شرکت گلایه کرده اند. در گزارش پیش رو به چگونگی این موضوع می پردازیم که یک شرکت معروف ثبتی چگونه سالها تداوم داشته است و همچنان به عنوان معتبرترین شرکت ثبتی ایران فعالیت می کند.

«ثبت نیک» همان «ثبت ونک» است، اعتماد نکنیدقلم نیوز: این موسسه ثبتی در سالهای اخیر توانسته است نام خود را در شهر تهران مطرح کند اما به تازگی سفارشات ثبتی در مناطق آزاد و سایر کشورها را نیز برای مشتریان خود در اسرع وقت انجام می دهد.

این شرکت ثبتی به سیستم CRM مجهز است، بر این اساس همواره تلاش می کند «مشتری مداری» به عنوان یکی از مهمترین اولویت های شرکت مورد توجه قرار گیرد، این مهم پس از نظرسنجی خبرنگار ما از مشتریان این شرکت به اثبات رسید چرا که نه تنها سیستم CRM وجود دارد بلکه اکثر مشتریانی که قول مساعد در زمینه انجام سفارشات خود را می گیردند، زودتر از موعد مقرر سفارشات ثبتی را دریافت می کنند.

از آنجا که شرکت ثبت ونک برخلاف برخی دیگر از شرکتهای ثبتی هنگام مذاکره با مشتریان با آنها قرارداد عقد میکند، لذا خود را ملزم می داند تا طبق زمانبندی گام به گام مشتری با وی پیش آید و علاوه بر انجام کار وی، مشتری را در جریان ریز امور نیز قرار میدهد.

از دیگر امتیازات ثبت ونک که بسیاری از مشتریان را مسرور کرده است. ارائه گیفت کارت رایگان به مشتریان است. این شرکت به تمام مشتریان خود یک هدیه رایگان میدهد که شامل هاستینگ (فضای اینترنتی) دامنه (آدرس اینترنتی) وب سایت (پکیج رایگان) ایمیل اختصاصی با نام دامنه تخفیف ویژه طراحی گرافیک تخفیف ویژه طراحی سایت داینامیک و ... می باشد. مجموع اعتبار این هدایا بیش از دو میلیون ریال است.

مدارک، شواهد و گفته های بسیاری از مشتریان ثبت ونک دال بر خدمات شگفت انگیز این شرکت در آرشیو خبرگزاری موجود است و در آینده منتشر خواهد شد.
ثبت شرکت ونک هم اکنون بر روی آدرس اینترنتی http://Www.vanak.org قابل دسترس است.

منبع: قلم نیوز
انتشار یافته: ۵
علی علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
1
15 سال است که خودم و دوستانم مشتری ونک هستیم و کاملا راضی
مجید کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
1
والا کار مارو که یکسال هست انجام ندادن!
الانم که اسمشون هم عوض شده
فقط دروغ میگن
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
1
سلام فعاليت و کار من،مقاله نويسي برا شرکت ها هست از جمله فکر برتر .ثبتيکال.ک مدتي واسه شون مقاله حقوقي مينوشتم اگه شرکتتون ميخاد من مينويسم با کم ترين قيمت
شماره ام خاهشا زنگ زنيد لازم دارم.... ٠٩٠١٣۶٠٢۵٩٠
ناهيد ملك محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
من خودم كارمندش بودم به درد نميخوره
مالم را خوردند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
خدمت تمام هموطنان سلام عرض میکنم.و شدیدا توصیه میکنم به این موسسه کار خود را نسپارید.من قراردادی داشتم با این موسسه به صورت تضمینی اما نه تنها کارم را انجام ندادند بلکه چک تضمین را هم نقد کرده و پول بنده را با وجود عدم انجام کار برگشت ندادند آقا به این شرکت اعتماد نکنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: