کد خبر: ۷۱۷۴
تعداد کل نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
مدیرعامل بانک سپه خبرداد
مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این بانک برای اعطای تسهیلات به اصناف و صاحبان واحدهای تولیدی و تجاری ساختمان پلاسکو خبر داد.
 محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه با ابراز تاسف از حادثه دلخراش آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو گفت: بانک سپه در راستای حمایت از کسب و کار و اشتغال همچنین به منظور کمک به صاحبان واحدهای صنفی واقع در ساختمان پلاسکو آماده ارایه تسهیلات به این واحدها است.
 
وی ضمن تسلیت به هموطنان عزیز و خصوصاً خانواده‌های داغدار آتش‌نشانان غیور و ایثارگر گفت: همه باید کمک کنیم تا آلام حادثه‌دیده‌گان این واقعه هر چه زودتر التیام پیدا کند.
انتشار یافته: ۱
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
از آقای رئیس کل بانک مرکزی عاجزانه تقاضا دارم همانطور که از محل ثروت های ملی از مورخ9/4/92تا به امروز بیش از9هزاران میلیارد بدون دریافت هیچ گونه سود ، بانک مرکزی به (اشخاص خاص) در بانک تجارت کرمان پرداخت نموده مرحمت فرموده همین وام که قرار است به آسیب دیده گان ساختمان پلاسکو پرداخت شود آن را نیز همانند پرداخت های کلان به (افراد خاص) و بدون سود پرداخت نمائید به خدا ثواب دارد تلفن 09149303937
مدیر پایگاه سال 92 رییس کل بانک مرکزی شخص دیگری بودند. صحت با عدم صحت ادعاهای مطرح شده در خصوص پرداخت وام بر عهده کاربر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: