کد خبر: ۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

مدال برنز گرندپری آلمان در انتظار جواد محجوب

نماینده وزن 100- کیلوگرم جودوی ایران با پیروزی مقابل حریف هلندی خود راهی دیدار رده‌بندی رقابت‌های گرندپری دوسلدورف در آلمان شد.
مدال برنز گرندپری آلمان در انتظار جواد محجوب

در رقابت‌های جودوی گرندپری آلمان جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم ایران در مرحله شانس مجدد به مصاف "هنک گرول" از هلند رفت و موفق شد در مدت زمان دو دقیقه و هشت ثانیه حریف خود را ضربه فنی کند.

وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف یورگ فونسکا از پرتغال خواهد رفت.

محجوب بیش از این در دو مبارزه نخست خود به دلیل سر وزن نرسیدن رقبای خود از انگلستان و مصر راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. سپس در این مرحله مقابل سعیدجلال سعیدوف از تاجیکستان با امتیاز یوکو به پیروزی رسید اما در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با آدلان بی‌سلطانف از روسیه در مدت زمان دو دقیقه و 25 ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

دیگر نماینده ایران در یان رقابت‌ها که امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک اثرگذار است، سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم بود که در روز دوم این رقابت‌ها با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جواد محجوب در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی جودو با 646 امتیاز در رتبه 31 دنیا جای دارد و سعید ملایی نیز با 580 امتیاز در رده 34 قرار دارد.

مسابقات جودوی گرندپری دوسلدورف با حضور 545 جودوکار از 86 کشور جهان در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان