کد خبر: ۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

والیبال زنان ایران در انتظار مربی اسلوونیایی

دبیر فدراسیون والیبال گفت: یک مربی اسلوونیایی به تهران می آید تا در مدت یک ماه عملکرد وی در تیم نوجوان دختر والیبال ایران بررسی شود
«محمود افشار دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نام این مربی اسلوونیایی «مایدا سیفیک» است. با او در مذاکرات اولیه به توافق رسیدیم و قرار است عملکردش در دوره آزمایشی یک ماهه به تهران ارزیابی شود تا در صورت تامین نظرات کمیته فنی و مسئولان فدراسیون در خصوص هدایت تیم ملی بانوان والیبالیست با وی مذکراه شود.
وی افزود: تنها در صورتی که عملکرد این مربی اسلوونیایی در تیم دختران نوجوان رضایت بخش باشد، با وی در خصوص هدایت تیم ملی والیبان بانوان مذاکره می کنیم.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: هدف از جذب مربی خارجی در والیبال زنان، انجام فعالیت های اصولی در رشته والیبال زنان است و این مربی اسلوونیایی در صورتی که بتواند خواسته های ما را تامین کند برای هدایت تیم ملی نیز از وی استفاده خواهیم کرد.
افشاردوست گفت: مسئولان فدراسیون والیبال به دنبال یک تحول اساسی در والیبال زنان هستند و چنین تحولی نیاز به کار در سطح پایه دارد تا بازیکنان مستعد این رشته از پایه و بر اساس الگوهای روزآمد و جهانی به شکل کاملا علمی و حرفه ای آموزش دیده و موجب تحول والیبال زنان کشور شوند.
وی در خصوص سوابق این مربی گفت: «سیفیک» سابقه فعالیت در لیگ های والیبال کشورهای مختلف اروپایی و بویژه ایتالیا را دارد و با تیم های زیر 18 سال در سطح باشگاه های اروپا به نتایج قابل قبولی رسیده است.
نظرات بینندگان