کد خبر: ۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

چطور در فیس بوک پیام محرمانه بفرستید؟

مروزه بسیاری برنامه‌های پیام رسان مختلفی از جمله واتس اَپ، فیس بوک مسنجر و گوگل الو (Allo) در دسترس است. استفاده از هر یک از این برنامه ها بستگی به دوستان شما دارد حفظ حریم خصوصی نیز نکته مهمی در استفاده از برنامه های مذکور است.

 برای مثال استفاده از گوگل الو در زمینه حفظ حریم خصوصی شبیه به یک کابوس است، مگر اینکه از حالت Incognito استفاده کنید.
شما احتمالاً نمی‌خواهید فیس بوک مکالمات خصوصی شما را مورد جاسوسی قرار دهد و شاید فکر کنید بهتر است مسائل خصوصی و محرمانه را با این برنامه ارسال نکنید. اما این شبکه اجتماعی به شما اجازه می‌دهد پیام‌های کاملاً خصوصی را برای دوستان خود بفرستید و این پیام ها فقط و فقط بر روی دستگاه فردی که با وی ارتباط دارید ارسال می‌شود و حتی خود فیس بوک نیز قادر به خواندن آن نیست.
این ویژگی که Facebook Secret Conversations نام دارد، در حدود سه ماه پیش مورد آزمایش قرار گرفت و حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

fb-message
این ویژگی جدید به شما اجازه می‌دهد مکالمه محرمانه انتها به انتها رمزگذاری شده (end-to-end) و نفر به نفر (one- to- one) داشته باشید؛ آن هم نه فقط از طریق فیس بوک در وب بلکه از طریق برنامه‌های مسنجر اندروید و iOS .به این ترتیب شما می‌توانید به ارسال متن، عکس و استیکر بپردازید.
ارسال یک پیام مخفی و امن، بسیار آسان است و کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
– باز کردن مسنجر، و کلیک کردن بر روی دکمه New Message
– ضربه بر روی دکمه Secret در سمت راست بالا
– مشخص کردن شخصی که می‌خواهید برایش پیام ارسال کنید و سپس شروع به نوشتن پیام
– ضربه زدن بر روی دکمه کورنومتر در سمت راست و مشخص کردن مدت زمانی مشخص برای قابل رویت بودن پیام خود که می‌تواند بین ۵ ثانیه تا یک روز باشد
وقتی تمام کارهای مذکور را انجام دادید، بر روی ارسال کلیک کنید.

منبع: betanews

نظرات بینندگان