کد خبر: ۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
رئیس پلیس آگاهی استان‌ یزد مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز را در دستورکار جدی فرماندهی پلیس آگاهی استان خواند و در این ارتباط از کشف موتورسیکلت‌های قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در یزد خبر داد.



سرهنگ «حسین رضایی» با اشاره به ضرورت مشارکت عمومی در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز،‌ اظهار کرد: خبرهای مردمی نقش مهمی کشف و ظبط انواع و اقسام کالای قاچاق ایفا می‌کند.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، باخبر شدند فردی اقدام به انبار کردن تعدادی موتورسیکلت غیرمجاز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به کار اطلاعاتی مأموران و شناسایی انبار مورد نظر افزود: در بازرسی از این انبار، چهار دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز کشف و دو نفر متهم در این جریان دستگیر شدند.

رضایی ارزش ریالی این موتورسیکلت‌ها را یک میلیارد و 250 میلیون ریال دانست و ادامه داد: با توجه به ممنوعیت تردد موتورهای سنگین در سطح شهر هم‌چنین با اشاره به این که این موتورسیکلت‌ها به‌صورت قاچاق وارد شدند،‌ بررسی دقیق این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دو دستگاه از موتورسیکلت‌های کشف شده، هوندا 250 سی‌سی، یک دستگاه یاماها 250 سی‌سی و یک دستگاه هوندا 400 سی‌سی بودند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: