کد خبر: ۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

بدل هیلاری کلینتون/عکس

در میان گمانه زنی های مختلف در خصوص بیماری نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در محافل گوناگون، اخباری مبنی بر استفاده از بدل «هیلاری کلینتون» منتشر شده است.


 

 از حال رفتن هیلاری کلینتون در مراسم بزرگداشت 11 سپتامبر به شایعات در خصوص  او دامن زده است. اکنون این گمانه زنی مطرح شده که وی در انظار عمومی از بدل استفاده می‌ کند.

برخی کاربران شبکه‌ های اجتماعی با انتشار تصاویری از کلینتون در توییتر، عکس‌ های قبل و بعد از بد شدن حال کلینتون را با هم مقایسه می ‌کنند و نظراتشان را در مورد تغییر کردن شکل و ظاهر و نوع پوشش کلینتون و احتمال استفاده از بدل توسط وی را مطرح کرده اند.


گمانه زنی ها از آنجا بالا گرفت که هیلاری کلینتون پس از وخامت حالش به منزل دخترش مراجعه کرد. برخی کاربران با مقایسه تصاویر قبل و بعد از مراجعه وی به منزل چلسی معتقدند کسی که خانه او را ترک کرد خود کلینتون نبود و شخصی شبیه وی بود.


استدلال آنها نیز تفاوت‌ های ظاهری ‌ای است که در این دو شخص دیده می ‌شود.

به نوشته کاربران، شخصی که از خانه چلسی بیرون آمد ظاهر بهتری نسبت به کلینتون داشت و استخوان گونه اش برجسته تر و گردنش چین و چروک کمتری داشت. حتی اندازه لاله گوش و بینی کلینتون نیز از نگاه کاربران دور نمانده و به متفاوت بودن آن در تصاویر اشاره کرده ‌اند.


کلینتون هنگام خروج از خانه چلسی نوه‌ اش را در آغوش داشت و یکی از کاربران با اشاره به این موضوع معتقد بود اگر او ضعف دارد و مریض است چه لزومی دارد یک کودک را بغل کند؟

علاوه بر این وی در هنگام خروج هیچ محافظ و همراهی ندارد که این خودش به گمانه زنی های کاربران دامن می زند.


کلینتون روز گذشته در پیامی توییتری اعلام کرد حالش بهتر است و به زودی به گردهمایی ‌ها بازمی ‌گردد. با وجود این اخبار باید گفت آیا کسی که قرار است به میان مردم بازگردد کلینتون واقعی است یا بدل او!/ جماران

نظرات بینندگان