کد خبر: ۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
صادقی خبر داد؛

برگزاری نشست مشترک مسئولان دیوان محاسبات و هیات‌رییسه فراکسیون شفاف‌سازی

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی مجلس ضمن اشاره به برگزاری نشست مشترک این فراکسیون با رییس، دادستان و معاونان دیوان محاسبات، از استقبال مسئولان این‌دیوان برای گسترش همکاری‌های دوجانبه خبر داد.


محمود صادقی ، با اشاره به برگزاری نشست مشترک هیات رییسه فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی با رییس، دادستان و معاونان دیوان محاسبات که روز گذشته در محل این دیوان برگزار شد، گفت: در ابتدای این نشست، ضمن بیان اهداف تشکیل فراکسیون شفاف‌سازی، آمادگی این فراکسیون را برای تعامل و هم‌افزایی با دیوان محاسبات اعلام کردم.

او اضافه کرد: در ادامه شهاب‌الدین بیمقدار و مصطفی کواکبیان به‌عنوان نواب رییس و جلیل رحیمی و بهروز بنیادی دبیران فراکسیون و همچنین پروانه مافی و سیدفرید موسوی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه لزوم شفاف‌سازی و انضباط مالی و چگونگی همکاری این فراکسیون با دیوان محاسبات پرداختند.

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی در مجلس دهم همچنین ادامه داد: سپس صادق منتی‌نژاد معاون فنی و حقوقی دیوان محاسبات و فیاض شجاعی دادستان دیوان، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل فراکسیون شفاف‌سازی و اعلام آمادگی برای تعامل گسترده با این فراکسیون، ساختار و حدود وظایف دیوان را تشریح کردند و به برخی مشکلات درخصوص اجرای احکام صادره و قطعی‌شده دیوان اشاره کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در ادامه عادل آذر، رییس دیوان محاسبات نیز ضمن تحسین دیدگاه‌های اعضای فراکسیون، بر ضرورت همکاری گسترده این دیوان با فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط تاکید کرد.

صادقی در پایان با بیان این‌که در نشست روز گذشته رییس دیوان محاسبات نسبت به برگزاری جلسه‌هایی با حضور دیگر اعضای فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی مجلس اظهار امیدواری کرد، گفت: در این جلسه مقرر شد، موارد همکاری‌ها و همچنین انتظارهای فراکسیون شفاف‌سازی از دیوان محاسبات به‌صورت مکتوب به این دیوان اعلام شود تا به‌صورت مکتوب زمینه‌های تعامل فراکسیون و دیوان مدون شود.

نظرات بینندگان