کد خبر: ۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
سید احمد خاتمی:

می گویند به احمدخاتمی، جنتی، یزدی، مصباح و علم الهدی رای ندهید؛ ما پنج نفر در صدرلیست مردمیم

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای دنیای استکبار مهم است، بتواند یک نفوذی هم به مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای دنیای استکبار مهم است، بتواند یک نفوذی هم به مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: نطق بنده نطق تبلیغاتی نیست، آن کسی که تا کنون ما را شناخته، شناخته است و آن کسی که ما را تا کنون نشناخته است، خودش را به نشناختگی می‌زند و تا آخر هم نمی‌شناسد.

مشروح سخنان احمد خاتمی بدین شرح است:

*آدمی که خواب است را می‌شود، بیدارش کرد، اما آدمی که خود را به خواب زده است، لگد هم بزنید، خود را به خواب می‌زند، موضع بنده موضع روشنی برای کل مردم کشور است و اینکه من ولایتمدار بوده‌، هستم و خواهم بود و با این ویژگی اگر بنده را بر می‌گزیند، انتخاب کنید.

* برای دنیای استکبار مهم است که بتواند یک نفوذی هم به این مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

* رسانه‌های انگلیسی و بیگانه می‌گویند به احمد جنتی، محمد یزدی و محمد‌تقی مصباح در تهران به سیداحمد خاتمی در کرمان و احمد علم‌الهدی در خراسان رای ندهید به شما چه ربطی دارد، فضول‌ها این مردم با بصیرت در صدر لیست‌شان همین پنج نفر قرار دارند.

* خدا را شکر احمق‌ها دشمن این نظام شدند، جرم جنتی ولایتمداری، جرم یزدی ایستادگی در خط ولایت و جرم مصباح، مطهری زمانه است.

* جرم خاتمی اینکه در خطبه‌های نماز جمعه پدر فتنه را در آورده است، این‌ها را جرم می‌دانند، این‌ها در این صراط هستند، رای بیاورند، مورد استقبال قرار بگیرند و نگیرند، مردم ما با بصیرت شدند.

* هفته، هفته لجن‌پراکنی ضد انقلاب علیه کاندیدهای ولایی است و بصیرت شما مردم این است که به یاری خداوند متعال تحت‌تاثیر شایعات و دروغ‌پردازی‌هایی که این‌ها در فضای مجازی پخش می‌کنند، قرار نگیرد، چون معلوم است، آمریکا و انگلیس به این‌ها خط داده و این‌ها نباید نباشند، چون دزدگیر این‌ها قوی است و این‌ها در جایی که باشند، دشمن را ناکام می‌گذارند.

نظرات بینندگان