کد خبر: ۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

اطلاعیه‌ حزب موتلفه به مناسبت هفته دولت

حزب موتلفه اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت هفته دولت ضمن بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: راه و روش شهیدان باهنر و رجایی را سرلوحه کار خود قرار دهد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«هشتم شهریور روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است ، روزی که  حقیقت پیروزی شیفتگان خدمت بر تشنگان قدرت را نشان داد.

شهیدان باهنر و رجایی با اهدای خون خود انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و این دو شهید والامقام نمونه ای مثال زدنی از ایثار و شجاعت و شهامت هستند. دولتمردانی که هیچگاه خدمت به مردم و اسلام را به منافع شخصی خود ترجیح ندادند.

شهیدان رجایی و باهنر که به گفته خود ، رهبری موتلفه اسلامی را در برهه‌ای از دوره مبارزات بر عهده داشتند، همچون دیگر یاران موتلفه‌ای خود به دنبال تشکیل جامعه نمونه اسلامی بودند، جامعه ای که در آن معنویت و رفاه و پیشرفت در حد کمال است. این دو شهید عزیز نمونه دولتمردان شاخص خدمتگذار بودند و آنچنان با خدمتشان در دل مردم درخشیدند که نماد دولتمردان پاک و متعهد، متخصص و ایثارگر جمهوری اسلامی شدند.

مقام معظم رهبری شهادت این دو مبارز مجاهد فی سبیل الله را که از سنگر مبارزه در زمان رژیم ستمشاهی می‌شناختند را درس آموز عنوان نموده و فرمودند”  الگوی دو چهره انقلابی مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.” خدمت و صداقت در رفتار و گفتار این دو دولتمرد صدیق تا جایی بود که منافقین کور دل تاب و تحمل آنها را نداشتند و پس از افتراء و تهمت‌های فراوان به ترور متوسل شدند اما خون این شهیدان جامعه اسلامی را هشیارتر و بیدارتر از گذشته کرد.

امروز دولتمردان ما باید با تاسی از این شهیدان در مقابل دشمنان نظام و انقلاب با اقتدار ایستادگی کنند و بدانند مردم متدین ایران اسلامی دولتمردانی رجایی و باهنر گونه می خواهد. باهنر و رجایی پرچمداران اعتدال واقعی اسلامی بودند که با عدالت و عشق به ارزش‌های اسلامی و تبعیت از رهبری گام بر می‌داشتند و امروز  زمان آزمایش دولتمردان است تا خود را بیازمایند که تا چه اندازه راه رجایی‌ها و باهنرها را طی کرده اند.

حزب موتلفه اسلامی ضمن بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بر ضرورت شناخت راه این شهیدان تاکید دارد و ضمن حمایت از اقدامات مثبت و سازنده دولت تاکید می‌کند تا دولت محترم تحت سایه ولایت فقیه در جهت ساختن جامعه نمونه اسلامی تلاش مضاعف نماید و راه و روش شهیدان  باهنر و رجایی را سرلوحه کار خود قرار دهد.»
نظرات بینندگان