کد خبر: ۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

گوشی های جدید ضد آب نوکیا را بشناسید

این دو گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهند داشت. گوشی‌های جدید نوکیا‌ مجوز IP68 را دریافت کرده که آن را ضد آب و گرد و غبار می‌کند.

اطلاعاتی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد نوکیا قرار است به زودی دو گوشی هوشمند جدید راهی بازار کند. براساس گزارش‌ها، این گوشی‌ها براساس برند نوکیا فروخته خواهند شد.

نوکیا دو گوشی هوشمند اندرویدی معرفی می‌کند

گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا با اینکه قرار است از نام این برند استفاده کنند اما در عرصه جهانی با اسم HMD Global Oy عرضه خواهند شد. پیش از این و در سال ۲۰۱۴ شرکتHMD Global Oy بخشی از صنعت گوشی‌های هوشمند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرده بود.

این دو دستگاه در دو اندازه متفاوت رویت شده‌اند. نسخه‌ای از این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی و نسخه‌ای دیگر از آن ۵.۵ اینچی خواهد بود. هر دو از نمایشگری با رزولوشن 2Kبرخوردار خواهند بود و قرار است به رابط کاربری Z-Launcher و اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شوند.

نوکیا دو گوشی هوشمند اندرویدی معرفی می‌کند

این دو گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهند داشت. گوشی‌های جدید نوکیا‌ مجوز IP68 را دریافت کرده که آن را ضد آب و گرد و غبار می‌کند. دوربین این گوشی هوشمند ۲۲.۶ مگاپیکسلی خواهد بود و برچسب قیمتی ۵۰۰ دلاری را به همراه خود دارد.

منبع: زومیت

نظرات بینندگان