کد خبر: ۴۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

دعوت ائتلاف وحدت ملی جهت حضور پرشور در انتخابات

بسمه تعالی
 
عُمِّرَتِ البُلدانُ بِحُبِّ الأَوطانِ . کشورها با ميهن دوستى آباد شده اند.
                                                                             امام علی (ع)
 
اختلافات سلیقه ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران تاثیر بگذارد.
                                                                        (مقام معظم رهبری)
 
سلام بر شهیدان ، درود بر ایستادگی ها و از خود گذشتگی های آنان که در راه اعتلای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند . رهبر فرزانه انقلاب وحدت ملی را اسم اعظم برون رفت از مشکلات و اصلاح امور دانسته و همواره بر این امر مهم تاکید داشته اند . بر همین اصل جبهه وحدت ملی به عنوان یک تشکل مردم نهاد قانونی و قانونمند در طی این سالها که افتخار همراهی و خدمتگزاری ملت شریف ایران را داشته ، همواره بر انسجام و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و پرهیز از سیاست زدگی های افراطی و اختلاف آفرین اهتمام ورزیده است .
 
بر این باوریم که کشور عزیزمان ایران و ما ایرانیان جایگاه و نقش والاتر و سازنده تری می‌توانیم در سپهر سیاسی جهان داشته باشیم اگر با تکیه به قدرت واقعی وحدت ملی و در راستای توسعه منافع ملی حرکت نماییم ، لازم است قبیله گرایان تمامیت خواه را کنار گذاشته و راه را برای انتخاب مدیران متعهد ، متخصص ، پاکدست و کارآمد در نهاد پیشران توسعه که همانا مجلس شورای اسلامی می‌باشد فراهم نماییم .
 
بدون شک کسانی که با صندوق های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی خود و مردم بی تفاوت بوده و با قهر سیاسی ، مردم را نسبت به حضور در انتخابات مردد و یا منصرف مینمایند با جهل و غرض ورزی در بیراهه ای راه می پیمایند که کورسویی به سمت تحول و تغییر و بهبود اوضاع اقتصادی و برون رفت از مشکلات فعلی کشوردر آن قابل تصور نیست .
 
مشارکت در انتخابات و رای به شایستگان این امکان را به ما میدهد تا در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان و آینده فرزندانمان سهیم و اثرگذار باشیم . میزان نقش و اهمیت کشورها در جهان را مردم کشورها با حضور و مشارکت در صحنه های ملی ترسیم می‌کنند ، بر این اساس بیایید همچون گذشته دست در دست هم ، یکدل و یکصدا طوفان همدلی بپا کرده و برای ایران اسلامی سرنوشت بهتری را رقم بزنیم.
 
 
وعده دیدار و همدلی جمعه 11 اسفند در پای صندوق های رای
نظرات بینندگان