کد خبر: ۴۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

«اکبر عبدی» زنگ افتتاح نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» را نواخت

«اکبر عبدی» زنگ افتتاح نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» را نواخت و پوستر این اثر نمایشی را نیز رونمایی کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، در مراسم افتتاحیه نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» اکبر عبدی، تئاتر را معیار سنجش فرهنگ و شعور هر کشوری دانست و گفت: شهری مانند پاریس یک دهم تهران است ولی تئاترهایش چندین برابر تئاترهای ماست.

وی خاطرنشان کرد: بودجه تئاتر در قیاس با تلویزیون بسیار ناچیز است، این در حالی است که بخش عمده‌ای از زمان برنامه‌های تلویزیونی به تبلیغات تجاری اختصاص دارد.

همچنین نویسنده و کارگردان نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» از عبدی به عنوان کمدینی شاخص در سینما و تئاتر کشورمان و بازیگری با شمایل‌های گوناگون نام برد.

ابراهیم پشت کوهی افزود: این نمایش اقتباسی از رمان «مامور مرگ‌های غیراتفاقی» نوشته حسام حیدری است که از سوی نشر چشمه منتشر شده است.

نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» هر شب با بازی اتابک نادری، وحید آقاپور، گاتا عابدی، مرضیه صدرایی، یاشار نادری، فهیمه موسوی نیارکی، سامان کرمی، رضا آرامش، مهسا رضازاده، بهزاد قزل باش، متین بهشتی، مسعود بهشتی، سام جانملکی راس ساعت ۲۰:۳۰ و به مدت ۹۰ دقیقه در سالن ناظرزاده‌ی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نخستین اجرای این نمایش به نویسندگی و کارگردانی پشت‌کوهی شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور اکبر عبدی، گلاب آدینه و حمید نیلی، مدیرعامل تماشاخانه‌ ایران‌شهر در سالن ناظرزاده‌ کرمانی روی صحنه رفت.
نظرات بینندگان