کد خبر: ۴۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
راهکار کارآمد بانک تجارت برای حمایت از کارکنان شرکت‌ها

کارنووام بانک تجارت به 500 هزار عضو رسید

کارنووام بانک تجارت، تسهیلات ویژه‌ی مشتریانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند به رکورد 500 هزار عضو رسید.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقا سرمایه اجتماعی بانک تجارت، کارنووام بانک تجارت یکی از خدمات تشکیل‌دهنده بسته ارزش افزوده این بانک، ویژه مشتریانی که حقوق خود را از بانک تجارت می‌گیرند به 500 هزار عضو فعال رسید.

در طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت، شرکت بدون نیاز به درگیر کردن منابع و انتقال حساب اصلی خود و تنها با واریز حقوق به حساب جاری کارمندان در بانک تجارت می‌تواند سبد کاملی از خدمات بانکی را به کارکنان ارائه کرده و رفاه و حس وفاداری آن‌ها را افزایش دهد.

تسهیلات کارنووام به‌عنوان اولین خدمت از بسته کارنو پس از انعقاد تفاهم‌نامه بانک و شرکت/سازمان و افتتاح حساب حقوق پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها نزد بانک تجارت در دوره‌های زمانی یک یا دو ماهه در قالب عقد مرابحه و براساس معرفی شرکت به پرسنل آن شرکت پرداخت می‌شود.

در تسهیلات کارنووام مدت زمان لازم جهت میانگین‌گیری رسوب حساب‌ها برای پرداخت تسهیلات و مدت بازپرداخت طرح بسیار کوتاه و به انتخاب مشتری منعطف است. همچنین شرایط ضمانت برای کارکنان آسان و براساس تفاهم‌نامه میان بانک و شرکت خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و ثبت نام بسته کارنو می‌توانید به نزدیکترین شعبه بانک تجارت مراجعه و یا از طریق فرم سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir ثبت نام کنید تا کارشناسان این بانک در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 در تمامی ساعات روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما است.
نظرات بینندگان