کد خبر: ۴۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

همایش روز ملی صنعت و معدن در قم برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی قم از برگزاری همایش بزرگداشت و آیین ویژه گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور مسئولان ملی و استانی و فعالان اقتصادی خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, محمد ایرانی،رئیس اتاق بازرگانی قم  با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت و آیین ویژه گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با مشارکت اتاق بازرگانی قم گفت: در این همایش، فعالان اقتصادی در رسته‌های مختلف شیمیایی، سلولزی، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، فلزات و برق و الکترونیک تجلیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تقدیرشوندگان در این همایش براساس پایش صورت گرفته از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی براساس ۱۴ آیتم میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی قبل از کسر مالیات، ارزش موجودی انبار کالای ساخته شده، هزینه انرژی مصرفی و... انتخاب شده اند.

به گزارش ایسنا، این همایش با حضور، استاندار قم، معاون وزیر صمت، رئیس اتاق بازرگانی قم، مدیرکل صمت، فعالان اقتصادی استان و نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های ملی و استانی ۱۳ مهرماه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در محل سالن همایش‌های امام علی (ع) اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان