کد خبر: ۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

ظاهر تیره به iOS 10 می‌آید

طبق انتظارات، اپل باید iOS 10 را به سمت کاربردی‌تر‌ شدن پیش برده و در کنار آن، ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه نماید.

کنفرانس WWDC 2016 اپل نزدیک است و اخبار و شایعات پیرامون آن در حال افزایش است. یکی از عواملی که در این کنفرانس انتظار داریم که معرفی شود، iOS 10 است که ورژن جدید این سیستم عامل به شمار می‌رود. برخلاف زمانی که iOS 7 منتشر شد و پیش از آن، بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصاتش در محیط اینترنت و رسانه‌ها منتشر شده بود، متأسفانه در مورد iOS 10 اینگونه نیست و تا به‌حال، ویژگی‌های آن به طور دقیق و محسوس منتشر نشده است.

ظاهر تیره به iOS 10 می‌آید

طبق انتظارات، اپل باید iOS 10 را به سمت کاربردی‌تر‌ شدن پیش برده و در کنار آن، ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه نماید. براساس طرحی که به تازگی توسط یکی از اعضای وبسایت MacRumors تهیه شده است، iOS 10 در کنار ظاهر روشنی که از iOS 7 به این سیستم عامل آمد، از ظاهر تیره نیز بهره‌مند خواهد شد و تصاویر آن را در کاور مطلب و عکس زیر می‌توانید مشاهده کنید.

به صورت پیش‌فرض و ابتدایی، با فعال کردن این قابلیت، ظاهر سیستم عامل تیره شده و مناسب کار در هنگام شب می‌شود که به این ترتیب، چشمان شما را دیگر اذیت نخواهد کرد. البته برای کاربرانی که مخالف iOS با ظاهر سفید هستند نیز این تغییر، می‌تواند بسیار مفید به حساب آید. این طرح شامل تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض iOS نیز می‌شود.

منبع: آی تی رسان


نظرات بینندگان