کد خبر: ۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

ZTE Blade A2 رسما معرفی شد!

اسمارت فون جدید ZTE از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح HD برخوردار است.

کمپانی چینی ZTE از محصول جدید خود با نام Blade A2 رونمایی کرد. این محصول به طور ویژه تنها برای اپراتور China Mobile عرضه خواهد شد.

ZTE Blade A2 رسما معرفی شد!

اسمارت فون جدید این کمپانی از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح HD برخوردار است. پردازنده در نظر گرفته شده برای Blade A2 چیپست MTK6750 کمپانی مدیاتک است که یک محصول ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی و رابط گرافیکی Mali-T860 به شمار می‌رود. در کنار این چیپست، این مدل از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار است. دوربین پشتی این محصول یک نمونه ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری PDAF بوده و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل قدرت دارد. در زیر لنز دوربین پشتی نیز ZTE یک حسگر اثر انگشت را برای این محصول در نظر گرفته که می‌تواند تنها در عرض ۰.۳ ثانیه قفل گوشی را باز نماید.

Blade A2 در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. باتری این اسمارت فون جدید ۲۵۰۰ میلی آمپر است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به اندروید ۵.۱ اشاره کرد.

این اسمارت فون فلزی، در تاریخ ۱۵ ژوئن و با قیمت حدود ۹۱ تا ۱۰۷ دلار عرضه خواهد شد. سال گذشته نسل اول این اسمارت فون یعنی Blade A1 از سوی ZTE عرضه شده بود.

منبع: آی تی رسان


نظرات بینندگان