کد خبر: ۴۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ۱۹ خردادماه وارد تهران می‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا، در شرایطی که فدراسیون بسکتبال ایران با هاکان دمیر برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران به توافق رسیده، وی ۱۹ خردادماه وارد تهران خواهد شد تا هدایت تیم ملی را در اختیار بگیرد.

قرار است این مربی‌ترک تبار در روزهای آینده اسامی تیم ملی بسکتبال ایران را اعلام کند، طبق برنامه مد نظر دمیر ۲۰ خردادماه اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام‌جهانی آغاز می‌شود.

هاکان دمیر که جانشین سعید ارمغانی در تیم ملی بسکتبال ایران شده است به مدت یک سال با فدراسیون بسکتبال کشورمان به توافق رسیده و طبق برنامه تیم ملی ایران را در بازی‌های آسیایی و جام‌جهانی بسکتبال هدایت خواهد کرد.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریوربه میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل بروند و در روز دوشنبه ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.

هاکان دمیر چندی پیش برای تماشای دیدار دوم سری فینال لیگ برتر بسکتبال ایران به تهران سفر کرد تا بازی شهرداری گرگان و کاله مازندران را از نزدیک نظاره‌گر باشد. وی بعد از این بازی تهران را ترک کرد و قرار است ۱۹ خردادماه به تهران بازگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: