کد خبر: ۴۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

کارنووام راهکاری نوین در تسهیلات سازمانی

ارائه روش های مختلف تامین مالی کارکنان مجموعه، همواره از دغدغه های مدیریت ارشد هر سازمان است. کارکنان به فراخور شرایط اقتصادی خود در برهه های مختلف، نیازمند دریافت تسهیلات متنوع از سازمان متبوع خود هستند. در این شرایط راهکارهای داخلی نظیر مساعده، تسهیلات ضروری و ... و یا راهکارهای بیرونی نظیر تسهیلات گروهی سازمانی ارائه می شود که نیازمند تمرکز منابع سازمان در یک بانک اصلی است.

با بررسی دقیق شرایط مشتریان و نیاز ایشان، بانک تجارت اقدام به طراحی و ارائه تسهیلات با نام کارنووام نموده است. در این طرح سازمان ها می توانند با افتتاح حساب حقوقی پرسنل خود نزد بانک تجارت و بر اساس میانگین ماهانه این دسته حساب های پرسنل (با قابلیت واریز و برداشت حساب طی دوره) اقدام به ارائه تسهیلات به پرسنل سازمان خود نمایند.
از مزایای این طرح حداقل مدت زمان مورد انتظار جهت دریافت تسهیلات است. تنها یک ماه پس از عقد تفاهم نامه و افتتاح حساب های ویژه حقوق بگیران، تسهیلات بر اساس میانگین ایجاد شده قابل اعطا خواهد بود.
همچنین به منظور افزایش توان تسهیلاتی سازمان، اعطای تسهیلات تا 3 برابر میانگین ایجاد شده در طی ماه و با شرایط متناسب آن قابل ارائه است.
نکته مهم دیگر آنکه در این طرح نیازی به انتقال حساب های اصلی سازمان به بانک نیست و تنها با انتقال حساب های حقوقی پرسنل سازمان، تفاهم نامه منعقد خواهد شد.

چه سازمان هایی می توانند از تسهیلات کارنووام استفاده کنند؟


تمامی سازمانهای با پرسنل بالای 50 نفر با پرداخت حقوق مستمر می توانند از تسهیلات کارنووام استفاده نمایند.

نظرات بینندگان