کد خبر: ۳۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

قالیباف: نیروی انتظامی در برقراری امنیت و رشد و توسعه اقتصادی کشور اثرگذار هستند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت‌های همه جانبه بین تشیع و اهل سنت است.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) گفت: این روز را به تمام برادران دینی در سراسر جهان تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس مجلس همچنین ضمن گرامیداشت آغاز هفته وحدت بیان کرد: این هفته را به برادران اهل سنت تبریک و تهنیت می‌گویم. هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت‌های همه جانبه بین تشیع و اهل سنت با هم در همه عرصه‌های خدمت به ایران عزیز و انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در حوادث داخلی است، هر کجا که نیاز به حضور و جانفشانی تقدیم شهید بوده، اهل سنت و تشیع توانسته اند هر روز ایران را قوی‌تر کنند.

رمز پیروزی کشور وحدت و یکپارچگی همه فرق مختلف در ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما وحدت و یکپارچگی همه فرق مختلف در ایران است، گفت: آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو، دو لبه یک قیچی هستند که به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان هم بیندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند، لذا امروز وحدت مسلمین از آموزش های اصیل و آموزه های اساسی قرآن کریم است.

قالیباف تاکید کرد: ما در سایه نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا چه از کفار، مشرکین و منافقین برائت می جوییم. شرط انکارناپذیر به جا آوردن دستورات الهی ما این است که از اینها برائت بجوییم.

مجموعه فرماندهی کل انتظامی در تمام شرایط کشور و در همه شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند

وی در ادامه با تبریک هفته فرماندهی کل نیروی انتظامی به تمامی خدمتگزاران آن اظهار کرد: انصافا مجموعه فرماندهی کل انتظامی در تمام شرایط کشور اعم از برقراری امنیت، رشد و توسعه اقتصادی کشور و در رسیدگی به امورات جاری کشور در همه شئونات زندگی مردم اثرگذار هستند.

قالیباف همچنین به روح پرفتوح شهدای فرماندهی کل انتظامی درود فرستاد و گفت: برای همه نیروهایی که در اقصی نقاط کشور و در کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب تا دریای نیلگون خلیج فارس خدمت می کنند آرزوی موفقیت داریم.  

عشایر در حوزه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش جدی دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی روز ملی عشایر را نیز تبریک و تهنیت گفت و بیان کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس درخشیدند و شهدای بزرگی را در دفاع مقدس برای امنیت کشور دادند. طبق گفته امام خمینی عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز این عشایر در حوزه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی هم نقش جدی دارند و مجاهدین این عرصه هستند که این روز را به عشایر سراسر کشور تبریک می گویم.

نظرات بینندگان