کد خبر: ۳۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

مشکل تیم ملی فوتسال از نگاه سرمربی لیگ برتری

اصغری مقدم معتقد است تیم ملی بدون داشتن بازی‌ها بزرگ دوستانه راهی جام ملت‌های آسیا می‌شود.

جواد اصغری مقدم، سرمربی تیم فوتبال قند کاترین آمل در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیمش گفت: متاسفانه تیم ما مشکل بدنی داشت و این مساله هم در دیدار با چیپس کامل و هم در دیدار با مس سونگون قابل مشاهد بود. ما برنامه خود را طوری چیده بودیم که از هفته هشتم به بعد این مشکل حل شود و بتوانیم پر قدرت مقابل رقیبان حاضر شویم.

وی ادامه داد: بازی دشواری با تیم خوب مقاومت البرز داریم اما با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در این دیدار پیروز می‌شویم. شرایط تیم بهتر شده و بازی به بازی انگیزه ما بیش‌تر می‌شود.

سرمربی قند کاترین آمل درباره شکست سنگین هفته گذشته برابر مس سونگون اظهار کرد: تیم ما خوب بازی کرد و نتیجه‌ای که اتفاق افتاد، نتیجه واقعی بازی نبود. متسفانه تیم ما خیلی دیر به خود باوری رسید که می‌تواند مقابل مس بایستد. البته بازی با تیمی که ۴ بار قهرمان لیگ ایران شده‌ است و ستاره‌های بزرگی هم دارد، آن هم در تبریز بسیار دشوار است ولی نتیجه می‌توانست به این سنگینی نباشد. ما دیر به خودمان آمدیم و این دلیل چنین شکست سنگینی بود.

ملی‌پوش پیشین فوتسال ایران درباره حضور ایران در تورنمنت دوستانه تایلند و هم‌چنین جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: مشکل اصلی تیم ملی نداشتن بازی‌های دوستانه بزرگ و انتظارات بالا در نتیجه‌گیری است. وقتی چنین چیزی را برای تیم فراهم نمی‌کنند، نباید هم انتظار داشته باشد. هم‌چنین شمسایی تصمیم بزرگی مبنی بر جوانگرایی گرفته و این کار چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی کار دشواری است و قطعا تاوان دارد. البته من معتقدم با توجه به تجربه و دانش شمسایی، تیم ملی فوتسال قطعا با این مربی نتیجه خواهد گرفت و ما هر طور که شده از او و تیمش حمایت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان