کد خبر: ۳۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
همزمان با نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تهران؛

رونمایی از «کیوسک های دیجیتال شهروندی»

همزمان با نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری «تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران» از «کیوسک های دیجیتال شهروندی» رونمایی می‌شود.

به گزارش قلم نیوز مدیرعامل موسسه فناوران شهر تهران در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های موسسه فناوران تسهیل و توسعه بهره‌مندی شهروندان از فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات است در همین راستا و با تکیه بر دانش بومی، نسل جدیدی از کیوسکهای دیجیتال شهروندی را در نمایشگاه "شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران" رونمایی می‌کنیم. 

علیرضا جالینوس در ادامه گفت: این کیوسک‌های دیجیتال شهروندی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در تمامی سطح شهر تهران قابل نصب و راه‌اندازی باشند. ارائه خدمات ۲۴ ساعته شهروندی و تسهیل و تسریع پاسخگویی به نیازهای شهروندان از اهداف اصلی طراحی این کیوسک‌ها است. امیدواریم بعد از نهایی شدن تست‌های اولیه و تامین اعتبارات لازم، شاهد اجرایی شدن و نصب آنها در سطح شهر تهران باشیم.

شهروندان تهرانی از ۱۲ الی ۱۷ تیرماه ضمن حضور در  غرفه موسسه فناوران شهر در  این نمایشگاه (بوستان گفتگو، ضلع جنوبی سالن پردیس) می‌توانند از این کیوسک‌ها بازدید کنند.
نظرات بینندگان