کد خبر: ۳۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
در سومین «برنامه تهران گردی»؛
تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها»؛ سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
کانون عکس اندیشه (فرادید) تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها» را برگزار می‌کند

به گزارش روابط عمومی رویداد، سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، با عنوان تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها» با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. 
تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها»، سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می‌رود که با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا، در صبحگاه روز جمعه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می‌شود. 
گورستان کاتولیک لهستانی‌های تهران، گورستانی در محله دروازه دولاب در جنوب شهر تهران است که آرامگاه ۱۸۹۲ شهروند لهستانی در آن قرار دارد که همگی در سال ۱۹۴۲ میلادی درگذشته‌اند. از این تعداد، ۴۰۸ قبر متعلق به نظامیان لهستانی در جنگ جهانی دوم است. 
بیشتر شهروندان لهستانی که در این گورستان دفن شده‌اند، کسانی بودند که پس از آزادی از اردوگاه‌های کار اجباری استالین در سیبری و قزاقستان، از راه ایران به اروپا باز می‌گشتند. هیچ یک از نظامیان مدفون در این گورستان در عملیات نظامی کشته نشده‌اند. 
گفتنی است؛ کانون عکس اندیشه (فرادید) در ماه‌های اخیر، اقدام به برپایی چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس نموده و همچنین، تور عکاسی «لاله زار گردی» و «محله عودلاجان، بازار آهنگران» را برگزار کرده است. 
عکاسانی که تمایل به شرکت در رویداد به سرپرستی میثاق عباسی؛ راهنمای تورهای گردشگری و مسعود عطار هادی؛ مدرس عکاسی را دارند، می‌توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: @Andisheh. Photo. Club و همچنین، شماره تماس (۰۹۰۲۳۴۴۰۷۴۴) در پیامرسان واتساپ پیام بدهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: