کد خبر: ۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

پیش بینی سرعت وزش باد در استان تهران تا 70 کیلومتر در ساعت

اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه خود پیش بینی کرد که در ساعات بعدازظهر امروز سه شنبه سرعت وزش باد به طور لحظه ای و موقتی در سطح استان تهران به 70 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
پیش بینی سرعت وزش باد در استان تهران تا 70 کیلومتر در ساعت

اداره کل هواشناسی استان تهران در این اخطاریه اعلام کرد که پیرو اطلاعیه روز گذشته و براساس اطلاعات و نقشه های پیش یابی و خروجی آخرین مدل های هواشناسی، احتمال می رود در ساعات بعدازظهر امروز سرعت وزش باد بویژه در مناطق جنوبی استان و غربی استان در شهرهای شهریار، رباط کریم و ورامین به طور لحظه ای و موقتی تا این حد افزایش یابد.
در این اخطاریه توصیه شده به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید از سوی مسئولان ذی ربط و شهروندان تهرانی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.
بر اساس این گزارش در اخطاریه اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان امروز(سه شنبه) کمی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک اعلام شده است.
در ادامه این گزارش آمده است از بعدازظهر فردا(چهارشنبه) با نفوذ سامانه بارشی به استان تهران، در برخی ساعت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را خواهیم داشت. 
براساس این گزارش کمینه دمای امشب شهر تهران 21 درجه سانتیگراد و دو روز آینده (چهارشنبه و پنجشنبه) 22 درجه سانتیگراد خواهد بود و در ضمن بیشینه دمای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز 35 و 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. 
این گزارش حاکی است که ایستگاه های ورامین با 38 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند. 
نظرات بینندگان