کد خبر: ۳۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

جزئیاتی از بورس امروز ۱۹ مرداد

امروز شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد قرار گرفت. فلزات اساسی، شیمیایی‌ها و خودرویی‌ها برترین گروه‌های صنعتی هستند.
قلم‌نیوز:امروز شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد قرار گرفت. امروز نماگر بورس در نیم ساعت ابتدایی شروع به کار بورس شش هزار واحد مثبت معادل ۰٫۵۷ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم با دو هزار واحد مثبت در محدوده ۴۱۴ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم به ۹۳۹ میلیارد تومان رسید. همچنین فولاد، فارس و پارس از نماد‌های موثر بر شاخص کل امروز هستند. همچنین فلزات اساسی، شیمیایی‌ها و خودرویی‌ها امروز برترین گروه‌های صنعتی هستند.

کدام نماد‌ها امروز متوقف شدند؟

_ نماد معاملاتی (وهامون) به دلیل نوسان قیمت بیش از ۵۰ درصد در نماد اصلی، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشر متوقف شد.

گروه‌های پیش‌رو بازار امروز ۱۹ مرداد

_امروز گروه بانک با تحرکات مثبت آغاز به کار کرده است. وبصادر، وتجارت، وپارس، وآیند و وبملت از نماد‌های مثبت این گروه هستند.

_گروه نماد‌های نفتی امروز با روند متعادل و مثبت داد و ستد می‌شوند. اما نماد‌های شپنا، شبریز، شرانل، ونفت و شپاس از نماد‌هایی هستند که گرایش‌های منفی دارند.


_گروه نماد‌های پتروشیمی هم امروز را متعادل و سبزپوش آغاز کرده‌اند تاپیکو، شجم، پارس و شاراک از نماد‌های متعادل و مثبت این گروه هستند.

نظرات بینندگان