کد خبر: ۳۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
فلاحت‌پیشه:

کاسبان تحریم حاضرند به نصف قیمت بنزین را قاچاق کنند

فلاحت‌پیشه گفت: واقعیت این است که در کشور ما این ملت ایران است که هزینه تحریم‌ها را پرداخت می‌کند نه سیاستمداران ایران؛ زیرا چه آن‌هایی که جلسات فوق‌العاده‌ای بر سربرجام دارند و چه کسانی که بر سر مانع‌سازی برای برجام تشکیل جلسه می‌دهند، حقوق فوق‌العاده و حق مأموریت دریافت می‌کنند و روز به روز زندگی‌شان بهتر می‌شود.

قلم‌نیوز:رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آقای رئیسی قبل از شروع دولتش با یک برجام احیا شده روبرو می‌شد، می‌توانست به مسائل توسعه‌ای در کشور بیندیشد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، درباره این که عده‌ای مطرح می‌کنند «برجام» را یک شر می‌دانند و معقتدند قانون مجلس شر آن را از سر دولت بعدی برداشت در صورتی که این توافق یک تصمیم حاکمیتی است و نظام درباره آن باید تصمیم بگیرد، سرنوشتش در دولت رئیسی چه می‌شود، گفت: معتقدم در مورد برجام مواضع مختلفی بیان می‌شود، آن هم در صورتی که برجام حاصل یک توافق سیاسی و دیپلماتیک بین چند قدرت است که ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای با قدرت‌های روز جهانی این توافق را انجام داد.

وی ادامه داد: در اواسط مرداد که دولت جدید تشکیل می‌شود، تمام وقت رئیس‌جمهور و کابینه‌اش صرف اموری همچون معرفی وزرا، برگزاری جلسات رای اعتماد و بعد از آن معرفی تیم‌های جدید مذاکره‌کننده و اعلام راهبرد‌ها می‌شود در صورتی که هر روزی که بگذرد، فشار بیشتری روی دوش ملت ایران وارد تحمیل می‌شود. من امیدوارم به آن روزی برسیم که نیاز‌ها و مشکلات و زجر‌های ملت در تصمیم‌گیری سیاستمداران جایگاه نسبی پیدا کند.

نظرات بینندگان