کد خبر: ۳۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

سورپرایز یحیی در دربی؛ مدافعی برای آینده

فرشاد فرجی در دربی توانست با عملکردی که داشت نگرانی‌ها را بابت غیبت‌های فعلی و بعدی سیدجلال و جدایی کنعانی‌زادگان برطرف کند.

قلم‌نیوز:اعلام ترکیب پرسپولیس قبل از دربی شوک بزرگی برای هواداران بود. غیبت سیدجلال حسینی در این بازی حساس نگرانی‌های زیادی را به وجود آورد. پرسپولیس اگرچه در بازی قبلی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک موفق شده بود با همین ترکیب دفاعی حریفش را شکست دهد، اما نبودن کاپیتان پرسپولیس در دربی بحثی جدا از آن بازی بود. همچنین حضور فرشاد فرجی در دربی برگشت این فصل و درگیری و اخراج او خاطره خوبی از این بازی برای هواداران نداشت.

هر چه زمان بیشتری از بازی می‌گذشت هواداران دلشان قرص‌تر شده و با عملکرد فرشاد فرجی، نگرانی‌شان بابت نبودن حسینی کمتر شد. این بازیکن در همان اوایل بازی می‌توانست باعث اخراج ارسلان مطهری شود. علیرضا فغانی، اما با مهاجم استقلال بعد از برخورد استوکش با کمر مدافع قرمز‌ها مهربان بود تا این اتفاق رقم نخورد و مطهری حتی کارت زرد هم از داور دریافت نکرد.

فرجی در کل بازی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. البته بازی سرد و بی‌روح دو تیم خیلی مدافعان را به دردسر نینداخت، اما مدافع پرسپولیس در معدود مواقع مورد نیاز بهترین واکنش را داشت. مهم‌ترین حرکت او در این بازی تکلی بود که روی پای مهدی قایدی زد. در یکی از صحنه‌های حساس بازی، روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس توپ به مهدی قایدی رسید و مهاجم تند و تیز آبی پوشان مقابل فرجی قرار گرفت و در صورت رد شدن از او با حامد لک تک به تک می‌شد. مدافع پرسپولیس در این صحنه بسیار خوب عمل کرد و با یک تکل به موقع روی پای قایدی، توپ او را زد و بدون خطا مانع از ایجاد یک موقعیت خطرناک شد.

فرجی اگرچه این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است، اما به نظر می‌رسد فصل آینده یکی از مهره‌های کلیدی یحیی خواهد بود. جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شرایط سنی سیدجلال حسینی می‌تواند جایگاه او را در خط دفاع پرسپولیس مستحکم‌تر کند.


فوتبال ۳۶۰

نظرات بینندگان